Obserwujesz?

wtorek, 22 kwietnia 2014

OWOCOWY DESER

Hej ;)

Wybaczcie, że tak długo nie pisałam, ale trochę zawirowań... Ostatnio mam bardzo dużo obowiązków i przez to brak czasu na bloga. Miałam pokazać Wam owocowy deser, który przygotowałam dla mnie i tygrysia. Nie mam najlepszych zdjęć, bo oddałam już pożyczony aparat, a mój telefon szału nie robi. 

Deser na pewno znacie i niejednokrotnie jadłyście: do galaretki wrzucamy pokrojone owoce i czekamy aż zastygnie ;) Ja wybrałam banany i słodkie jabłka w galaretce truskawkowej.








Cya ;)

11 komentarzy:

  1. ale bym sobie zjadła taki deserek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja toleruję tylko galaretkę :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam galaretkę ! Ale mi teraz na noc zrobiłaś ochotę na słodkie :D Jutro koniecznie zrobię ten deser.

    OdpowiedzUsuń
  4. galaretki są super! dawno już nie robiłam :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam galaretkę latem to mój ulubione deser :)
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajnie to wygląda.
    Ja jakoś nie przepadam za galaretkami.

    MÓJ BLOG:)

    OdpowiedzUsuń
  7. moje ulubione połączenie, galaretka i banany :P

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające wulgaryzmy świadczą o osobie, która je dodaje, a nie o treści bloga.