Obserwujesz?

niedziela, 6 kwietnia 2014

OSTATNI TYDZIEŃ

Hej :)

Co tam u Was ciekawego?
W weekend nie miałam czasu tu zajrzeć, w końcu znalazłam chwilę. Jutro znów poniedziałek. Dla mnie ostatni już, jeśli chodzi o naukę, bo do piątku mamy wystawianie ocen, dlatego trzeba się starać :) Czas będzie też wznowić treningi, bo jest z czego chudnąć, znowu. Wiosenne powietrze dodaje mi energii. Należy myśleć pozytywnie, z takim nastawieniem żadne problemy niestraszne. Trzy lata nauki w liceum minęły jak jeden dzień, ale i tak nie mogę się doczekać wyjazdu. Ciekawi mnie cały świat. Weekend zaliczam do udanych :)

Przygotowujecie się już do świąt?




Cya :)

10 komentarzy:

  1. Ty masz wyjazd, ja maturę, chętnie się zamienię :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja powoli przygotowuję się do świąt :) jak zawsze szaleję na punkcie domu,ozdabiam go
    ciągle kupuję jakieś króliczki i jajeczka :) Uwielbiam to :) Okna umyłam,a później zostanie mi tylko gotowanie i pieczenie ciast :) A gdzie wyjeżdżasz??
    Pozdrawiam

    biszkopcik86.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie juz wiosenne porządki :) Zapraszam do mnie na rodanie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja jeszcze nie szykuje się, nie mam czasu.. szkola, nauka, zaliczenia

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie przedświąteczne porządki się już zaczęły ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochana wiec swiat stoi przed Toba otworem!

    OdpowiedzUsuń
  7. ja jeszcze nie czuję świąt :D

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja świąt, jeszcze, nie czuję ;/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja już zaczęłam przygotowania - na razie testuję przepisy, zapraszam na faszerowane jajka
    http://wenus-lifestyle.pl/2014/04/jajka-faszerowane-na-wielkanoc/

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne zdjęcia wykonałaś! Ja już w połowie jestem przygotowana do Świąt:) brakuje mi tylko słoneczka za oknem:)
    Całuję

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające wulgaryzmy świadczą o osobie, która je dodaje, a nie o treści bloga.