Obserwujesz?

sobota, 26 kwietnia 2014

NATURALNY OLIWKOWY KREM DO RĄK I PAZNOKCI ZIAJA

Hej ;)

Dzisiaj trochę o kremie z Ziaji. Kiedyś zawiodłam się na tej firmie, na ich szamponie, który miał odbudowywać, a nie zdziałał nic. Wzbogaciłam się o kilka sztuk tego kremu, jedna próbka starczała na 3 razy, więc mogę się wypowiedzieć :)

Jestem mile zaskoczona. Zapach kremu jest bardzo ładny o odpowiedniej konsystencji, nie trzeba go dużo, szybko się wchłania i zostawia dłonie miękkie ;) Już po pierwszym zastosowaniu skóra jest nawilżona i zregenerowana. Jak dla mnie bardzo fajny krem, nie wymagałam od niego wiele, więc u mnie zasługuje na 5 ;) 

A producent mówi:  Intensywnie odżywia, wygładza i uelastycznia skórę dłoni. Skutecznie regeneruje naskórek oraz likwiduje uczucie szorstkości. Wzmacnia paznokcie zmniejszając ich skłonność do rozdwajania się i łamania. Przeznaczony dla skóry suchej i normalnej.

Miałyście go?




 
Cya ;)

11 komentarzy:

  1. Ja z Ziajką nie bardzo się lubię.Miałam kokosowy krem i był średni :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam go, ale chętnie wypróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie miałam go, ale chętnie kupię bo lubię kosmetyki ziaji :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam go i byłam zadowolona. Ogólnie uwielbiam ziaję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. miałam, bez rewelacji :)

    http://lamodalena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam go i byłam zadowolona, ogólnie to lubie kosmetyki ziaji :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mam, ale kokosowy. Tego nie próbowałam.
    Lubię kosmetyki z ziaji.

    MÓJ BLOG:)

    OdpowiedzUsuń
  8. nigdy go nie używałam :(
    obserwuje już od dawna i mam nadzieję, że się odwdzięczysz :)
    http://mar-tyska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeszcze nie miałam okazji go mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię zapach tego kremiku. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. warto go wypróbować, jest dobry i niedrogi

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające wulgaryzmy świadczą o osobie, która je dodaje, a nie o treści bloga.