Obserwujesz?

czwartek, 3 kwietnia 2014

MAKIJAŻ Z SENSIQUE

Hej :)

Co tam u Was? 
Świadomość, że jutro piątej dodaje mi energii :) Oby tylko była ładna pogoda, a nie jak dziś rano deszcz, dopiero potem się ciepło zrobiło. I te jasne wieczory, ah... Codziennie planuję iść szybciej spać, a i tak nie mogę się wyrobić i idę do łóżka o 22. Tak, dla mnie to późno, bo wolę być wyspana. 

Wykonałam już kiedyś dla Was makijaż paletką Sensique i muszę przyznać, że jest to mój ulubiony make up. Czarno-biały sprawdza się zawsze i pasuje do wszystkiego. Dzisiaj wykorzystałam tylko cień biały 
i czarny. A niżej możecie podziwiać efekty mojej pracy.


Używacie kosmetyków tej firmy? 


Ja mam jeszcze puder i uważam, że jest całkiem fajny. Piszcie Wasze opinie ;)





Cya :)

14 komentarzy:

  1. Nie uzywalam nigdy tych kosmetykow, ale cienie wydaja sie byc ciekawe :) Makijaz fajnie powieksza oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładne makijaże :)

    http://agabierkophotography.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny makijaż,ja niestety nie umiem się tak umalować :/
    miałam coś z tej firmy chyba błyszczyk :)

    Pozdrawiam

    biszkopcik86.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie wyglądasz,muszę się zaopatrzyć w paletkę ciemnych cieni bo u mnie same beże i brązy.

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja cały weekend spędzam w pracy :( Jak muszę o 4 rano wstać to chodzę spać ok. 21 więc nie jesteś jedyna :) A cieni z tej firmy chyba jeszcze nie miałam ale po takie ciemne kolory sięgam rzadko więc pewnie tylko z białego i srebrnego bym korzystała.

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny jest ten makijaż.
    Bardzo ładna ta paletka. Gdzieś widziałam podobną ;)

    MÓJ BLOG:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładnie, ale sama nie miałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. nigdy ich nie miałam,ale makijaż fajnie wyszedł!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ta długość dnia po zmianie czasu jest cudowna. Swietne makijaże. Trzymaj się cieplutko!

    http://odnalezc-harmonie.bloog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja z tej firmy bardzo lubię właśnie puder matujący, ale cienie też czasem u mnie goszczą ;)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające wulgaryzmy świadczą o osobie, która je dodaje, a nie o treści bloga.