Obserwujesz?

wtorek, 15 kwietnia 2014

MAKIJAŻ DWUKOLOROWY

Hej :)

Zanim przedstawię make up, chciałabym podzielić się z Wami TYM LINKIEM
Oferta Trendly jako bezpłatnej usługi trwa 7 dni, więc warto skorzystać i zobaczyć czy się nam podoba, czy nie.

A tu pozwolę sobie zacytować: ''Dzięki likemore trendly możesz na bieżąco monitorować nowe wypowiedzi, które pojawiły się gdziekolwiek w sieci na temat twojej marki. Monitoruj i analizuj na bieżąco wypowiedzi na temat swojej marki oraz konkurencji, dzięki czemu będziesz mógł podjąć szybką reakcje na udział w dyskusji. Zbierzesz wszelkie wypowiedzi użytkowników na temat marki oraz wygenerujesz comiesięczny raport z uzyskanych danych.''    


Do makijażu zainspirowało mnie zdjęcie z Internetu.
Inspiracja:




A niżej moje wykonanie, nie jest to nic szałowego, ale chętnie poznam Wasze zdanie ;)



Aparat nie jest super i kolory trochę są przekłamane, a Blogger jeszcze bardziej popsuł jakość zdjęć ;( 
Tutaj zdjęcie z fleszem:




Cya ;)

24 komentarze:

  1. Świetne, jednak ja bym się nie odważyła :)))
    Nie przepadam za kolorem na dolnej linii :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Interesująco, szkoda że nie zrobiłaś zdjęcia całych powiek (przy zamkniętym oku)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny makijaż, prawie taki sam jak na inspirowanym zdjęciu, tylko rzęsy mniej długie i gęste, ale wiadomo, pewnie sztuczne :) Podoba mi się twój blog, zaobserwowałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajnie! bardzo mi się podoba :)
    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie,jednak nie dla mnie brak mi zdolności i odwagi ;)
    Pozdrawiam

    biszkopcik86.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny makijaż, bardzo mi się podoba! :)

    Obserwujemy? :)
    Mój blog [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  7. Zostałaś nominowana do LBA :)
    Więcej informacji na moim blogu:

    http://mgvintage.blogspot.com/2014/04/lba.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Na zdjęciu inspiracji kolory są odwrotnie, co mi się bardziej podoba, ale przynajmniej widać, że zainspirowałaś się makijażem a nie go skopiowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zieleń, błękit, wakacje! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawy pomysł.
    I bardzo fajnie to wygląda.
    Uwielbiam takie kolory.

    MÓJ BLOG:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super :) Obserwuje i zapraszam do siebie :) http://blackleopard-official.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. odważne połączenie kolorów, ale ładnie się prezentuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny makijaż :) Ja lubię takie kolorowe, odważne makijaże u kogoś ( u mnie już mi się mniej podobają).

    OdpowiedzUsuń
  14. piękny, ale jak dla mnie zbyt kolorowy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny pościk ^_^
    Piszę w dość nietypowej sprawie, ponieważ widziałam, że obserwowałaś mojego bloga (i am who i really am), lecz niestety z przyczyn formalnych musiałam go przenieść na inny adres, zmieniając przy okazji całe konto google, bo z tym właśnie był problem. Uznałam, że dobrze będzie jeśli poinformuję obserwatorów. Nadal piszę o sztuce znalezionej w internetach i nie tylko. Zapraszam jeśli wciąż masz ochotę:
    http://adaszwarc.blogspot.com/
    Pozdrawiam Cieplutko ;*

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawe połączenie kolorów, idealne na wiosnę :). Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Szału nie ma :p ale plus za wykonanie

    OdpowiedzUsuń
  18. Ładnie ,ale makijaż nie w moim stylu.
    http://neverstopdreamingandnevergiveup.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ładny makijaż :) Ciekawe połączenie kolorów :)

    http://daaria-daaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające wulgaryzmy świadczą o osobie, która je dodaje, a nie o treści bloga.