Obserwujesz?

czwartek, 10 kwietnia 2014

KOTY, KOTKI, KOTECZKI

Hej :)

Jutro w końcu piątek... ;) I wolne, no, nie tak całkiem, bo w rekolekcje projekt z niemieckiego, ale na popołudnie, więc spoko. Zrobiłam dziś 22km na rowerze, zważyłam się i, o dziwo, w ubraniach ważę 46kg ;) Nie macie pojęcia jaka jestem szczęśliwa z tego powodu. Zdziwiłam się, bo ostatnio dużo jem, a sport jakoś stał mi się daleki... I to obżeranie się na lekcjach ;) Dzisiaj była zebra i trzęsionka, kurde, same kucharki w naszej klasie ;) 

Ci, co mnie lubią na fejsie mieli okazję już dowiedzieć się o tym, że Xena urodziła. 4 małe łobuziaki pojawiły się w mojej rodzinie. Jutro dodam Wam zdjęcia maluchów, bo nie miałam czasu zrobić im dzisiaj, ale opowiem jak wyglądają: jeden cały rudy, dwa bure z białymi łapciami i pyszczkami, czwarty czarno-biały ;)
A nizej kilka zdjęć kochanych kociaków z Internetu.

Jak tu nie kochać kotów?











Cya ;)

10 komentarzy:

  1. Koty są wspaniałe, najlepsze zwierzątka!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo a mój rower ma przebite opony :( Muszę sobie kupić nowe...
    Ja mam psa :D Ale za to moja siostra ma kota :D
    obserwuję:*
    vogueswing.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie słodkie kociaki *.* oj a ja własnie chcę przytyć bo mam straszą niedowagę, ale sporty i aktywność fizyczna zawsze i wszędzie :)
    ps: poklikasz w banery: http://just-be-yourself-coca.blogspot.com
    z góry dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. urocze te kociaki...i jak tu nie kochać zwierząt:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję kociaków. Fajnie że jeździsz na rowerku. Trzymaj się cieplutko!

    http://odnalezc-harmonie.bloog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  6. http://withorwithouther.blogspot.com/ wróciłam do blogowania, więc staram się na nowo nawiązać z Wami kontakt, zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające wulgaryzmy świadczą o osobie, która je dodaje, a nie o treści bloga.