Obserwujesz?

poniedziałek, 31 marca 2014

ULUBIENIEC MARCA: LOVELY SERUM WZMACNIAJĄCE Z WAPNIEM I WITAMINĄ C

Hej :)

Poniedziałek z głowy, nie było tak źle, bo wpadły dobre ocenki, no i pogoda całkiem niezła ;) Cieszę się, ze powietrze nareszcie typowo wiosenne. Przez zmianę czasu nie wyspałam się zbytnio, dlatego zaraz zmykam kąpać się i spać. Oczy same się zamykają... 

Chciałabym Wam przedstawić mojego faworyta tego miesiąca. Serum dostałam od dziubka chyba w lutym, ale dopiero w marcu używałam regularnie, aby móc Wam napisać, co myślę o tym produkcie. Serum nie pobiło mojej ulubionej odżywki, ale spełnia wymagania, zeby być ulubieńcem.

Producent mówi:
Serum wzmacniające z wapniem i wit.C stymuluje regenerację komórek. Efekt - ekstremalnie wzmocnione paznokcie. Zawiera m.in. kompleks wyciągu z wiśni egzotycznej z zachodnich Indii oraz wapnia.
Jak stosować: nałożyć na płytkę paznokcia, pozostawić na powierzchni paznokcia do momentu wchłonięcia odżywki, czynność powtarzać 2-3 razy w tygodniu dla uzyskania pożądanego efektu.

Ja mówię:
świetna odżywka. Jest bardzo wydajna, ładnie pachnie, dość gęsta, więc jeśli przypadkiem otwarty produkt się przewróci - od razu się nie wyleje. Wchłania się w ok. 5 minut, zależy ile się nałoży. Po miesiącu regularnego stosowania mogę powiedzieć, że paznokcie są w bardzo dobrym stanie. Co prawda, nigdy nie miałam z nimi problemów, ale lepiej zapobiegać niż leczyć. Odżywka spełnia swoje zadanie w 100%, mogę ją polecić, jest niedroga, kosztuje ok. 8-9zł w Rossmanie. Nie zużyłam nawet 1/4 produktu, a już są efekty po miesiącu. Jestem przekonana, ze starczy mi do lata. Jeśli chodzi o szybszy porost, to nie wiem, bo z reguły moje paznokcie rosną szybko. Czasami miały tendencję do łamania się przy jakimś mocniejszym uderzeniu, np. jak źle odbiłam piłkę na wf. Teraz nie mam takich problemów.

Znacie ten produkt?






Cya ;)

12 komentarzy:

  1. mam zamiar kupić odżywkę do paznokci i chyba wybiorę tą ze względu na to, jak mówisz że jest bardzo wydajna :)
    http://soooooooooswagkocie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. miałam to kiedyś, ale jakoś nie zachwyciło mnie swoim działaniem ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Znam i również lubię :) Aktualnie używam kompleksu regenerującego z Wibo i również jestem zadowolona :) W ogóle preparaty do paznokci z Wibo i Lovely uważam za bardzo udane :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam jej, ale słyszałam o niej dużo negatywnych opinii i chyba się zraziłam :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja coś na paznokcie potrzebuję, mam kilka odżywek, ale jakoś poprawy nie ma, może teraz spróbuję z tą :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie,nie znam tego produktu :)
    Fajnie,że CI pasuje :)

    Pozdrawiam

    biszkopcik86.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie używałam tego produktu. Fajnie, że się sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam, ale chętnie sprawdzę to serum na własnych pazurkach :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. jeszcze takiej nie używałam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie znam tego serum , muszę się za nim rozejrzeć :)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające wulgaryzmy świadczą o osobie, która je dodaje, a nie o treści bloga.