Obserwujesz?

poniedziałek, 10 marca 2014

SPRING?

Hej :)

Dzisiejszy dzień zaskoczył nas słońcem, które wcale nie chowało się za chmury. Mam nadzieję, ze w końcu na dobre zrobi się wiosna ;) Zupełnie inaczej wygląda dzień, gdy budzą nas promienie słońca zza okna. Więcej uśmiechu, więcej pomysłów i energii do życia. Poniżej kolejne wiosenne inspiracje na obecną pogodę. Macie jakieś szczególne plany na ten tydzień? Ja zajmuję się nauką i blogiem, a weekend jak zawsze z dziubkiem. 

Co najbardziej podoba Wam się w nadchodzącej porze roku?









Cya :)

15 komentarzy:

  1. Inspiracje świetne ;) Szorty na drugim zdjęciu miazga !! ;) Zapraszam do mnie :* nowy post z nowościami :) :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam remont kuchni,generalny także jestem cała w kurzu,ale mimo wszystko ciesze sie wiosną i nową kuchnią :)) hehe Inspiracje super. Jak dla mnie w tym sezonie totalnym Must Have jest błękitna marynarka i rozkloszowana sukienka w kwiaty :)

    Pozdrawiam

    biszkopcik86.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja najbardziej w wiośnie lubię długie spacery i to, że wszędzie zaczyna robić się zielono, kwitną kwiaty i ten zapach... :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne inspirację,mi bardzo podobają się jeansowe kurtki i marynarki kolorowe :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne inspiracje :)
    U mnie dzisiaj pięknie, słonecznie, zaliczyłam spacerek po lesie!

    A co do tygodnia, to praca i badania.. to mój plan, a później urlop ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Na wiosnę chciałabym kupić sobie błękitną bądź pudrową marynarkę, krótkie botki z klamerką, białe trampki i białą koszulę w kwiaty :) Uwielbiam, gdy wiosna się pojawia, a wraz z nią piękne ubrania schowane pod grubymi kurtkami :)

    OdpowiedzUsuń
  7. W końcu można wskoczyć w coś lżejszego ! Kocham wiosnę ;*

    Zapraszam do mnie:
    http://diamentoowaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie również piękne słonce , 14 stopni ahh <3 Też mam nadzieję, że słoneczko się nie schowa za parę dni, bo zakładanie znowu zimowego płaszcza jakoś nie bardzo mam w planach :D
    Ps. obserwuje i zapraszam do siebie :**
    http://i-am-elfu.blogspot.com

    buziaki ; ***

    OdpowiedzUsuń
  9. zazwyczaj lubie czarne ubrania, jednak na nadchodzące sezony zaszaleje z jasnymi kolorami <3
    zapraszam do mnie i do obserwacji jeśli Ci się spodoba :*
    http://fashionkludi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny post!
    Zapraszam do mnie :)
    http://patrycjafashionlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja niestety i remont i przeziębienie :(

    OdpowiedzUsuń
  12. cudne zdjęcia:)
    W wolnej chwili zapraszam na bloga, mam nadzieję, iż ci się spodoba - skomentujesz, zaobserwujesz? ;)
    http://jusssstine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. ja lubię wszystko we wiośnie F:, ciepełko, to, że wszystko budzi się do życia;) świetne zdjęcia.
    www.sandicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Mi najbardziej podoba się świeże powietrze , słoneczko i możliwość ubrania lżejszych ubrań . Co najważniejsze wiosna bliżej lata ! :D

    aggie-agie.blogspot.com
    liczę na komentarz ! ♥

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające wulgaryzmy świadczą o osobie, która je dodaje, a nie o treści bloga.