Obserwujesz?

wtorek, 25 marca 2014

SNOW?

Hej ;)

Jakże wielkie było moje zdziwienie, gdy siedząc w bibliotece zobaczyłam śnieg za oknem... Zła pogodo, odejdź! ;) Dobrze, ze o tej godzinie jest jeszcze widno, a nie jak zimą. Teraz nic tylko czekać na słońce i na wiosenne treningi, same nie przyjdą... 

W czerwcu 2012 roku zaczęłam pisać tego bloga. Śmieję się jak przypominam sobie te początki ;) O czym ja w ogóle pisałam... ;D Wszystko ma swój początek, ale cieszę się, że nie zniechęciłam się po krótkim czasie.  Wzloty i upadki. 
A jaka jest historia Waszych blogów? Dlaczego w ogóle je założyłyście? ;)






Cya ;)

12 komentarzy:

  1. Ja swojego założyłam bo miałam wewnętrzną potrzebę wygadać się komuś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja złapałem za aparat, żeby rejestrować swoje otoczenie i jakoś się dalej potoczyło ;) Dopiero po jakimś czasie załapałem, że fotografia przyrodnicza to pierwsza rzecz która mi się to nie nudzi.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja kiedyś pisałam bloga, potem go usunęłam. teraz na nowo zaczęłam pisać, ponieważ lubię to i sprawia mi to wielką przyjemność :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiedy zaczęłam prowadzić blog miał wymiar terapeutyczny diagnoza,choroba i potrzebowałam jakiegoś zastrzyku. Dzisiaj to moja pasja,odskocznia od codzienności i relax. Pisząc Wam komentarze czuję się jakbyśmy plotkowały przy filiżance kawy. I to jest niesamowite w blogowaniu :)

    Pozdrawiam

    biszkopcik86.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię pisać, dzielić się swoją pasją :D W sumie to przyszło jakoś tak samo- spontanicznie :P Teraz już nie wyobrażam sobie tego nie robić :D A do tego poznałam mnóstwo cudownych osób :D

    OdpowiedzUsuń
  6. masz dryg do prowadzenia bloga! ^^


    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Decyzję podjęłyśmy spontanicznie początki nie były łatwe ale sprawia nam to radość :)

    buziaki
    xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie w górach śniegu sporo :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Współczuję śniegu. U mnie na szczęście tylko deszcz. Trzymaj się cieplutko!

    http://odnalezc-harmonie.bloog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  10. Hey beauty you have a really nice blog,love your style,taste and pictures .Visit my blog,and if you like it, follow me on gfc I will do the same =) Have a nice day =)
    http://www.obsessionwithfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Dla frajdy i z myślą o przyjaciółkach, z którymi nie mogę spotykać się tak często jak bym chciała. I, oczywiście, żeby podzielić się swoją pasją do garów ;))

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja założyłam bloga bo uwielbiam robić zdjęcia. Wcześniej nikt ich nie oglądał, leżały w "szufladzie", aż w końcu odważyłam się je pokazać publicznie :)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające wulgaryzmy świadczą o osobie, która je dodaje, a nie o treści bloga.