Obserwujesz?

poniedziałek, 17 marca 2014

NIE WIERZĘ

Hej ;)

Pogoda już nas nie rozpieszcza. Silny wiatr, deszcz, ciemne chmury - to mój widok za oknem, niestety ;( A szkoda, bo zdążyłam przyzwyczaić się do słońca. Poniedziałek, dla niektórych najgorszy dzień tygodnia, minął w pozytywnej atmosferze. 

Gdzie się podziały wartości cenione kiedyś?
Nie wierzę w to, że ludzie upadają tak nisko. Nie toleruję czegoś takiego jak zarabianie dzięki swojemu ciału. Dobrze, jeśli dziewczyna jest ładna, ma co pokazać - ok, ale dlaczego musi pokazywać to całemu światu? 
Nie odnoszę tej sytuacji do nikogo z mojego otoczenia. Po prostu zaciekawiona opinią kolegi na temat tancerek w jednym ze znanych klubów, weszłam i żałuję, ze oglądałam te zdjęcia. Żałosne. Przynajmniej dla mnie. Puste kobiety, wymalowane w tandetny sposób z komicznie doczepianymi włosami... Śmieszne? Tak, ale bardziej śmieszne są dzieci, które tam jeżdżą. Nie byłam, nie będę oceniać, że to, tamto. Po prostu muszę wyrazić swoje zdanie. 

Dlaczego ludzie w moim wieku nie myślą o przyszłości? Nie trzeba przecież już prowadzić rozważań na temat zakładania rodziny, bo to nie ten czas, ale chyba wiek do czegoś zobowiązuje, prawda? Zastanawiam się do czego zmierza ten świat, czy naprawdę pieniądze i seks jest najważniejszy?
Czy można zaryzykować stwierdzenie, ze gwałt jest dopuszczalny dla tych, co ''domagają się''?
 Gdzie jest granica zasad moralnych?
Moim zdaniem została już dawno przekroczona. 
I tylko posłuchać nam zostało BUM BUM... ;)

Chętnie poznam Wasze zdanie.



Cya ;)

10 komentarzy:

  1. Moim zdaniem największym problemem jest to, że małolaty zamiast bawić się na placu zabaw już sięgają nawet po narkotyki..

    OdpowiedzUsuń
  2. Świat się zmienił i to bardzo, dla mnie na minus. Teraz z każdej strony otaczają nas półnagie (w najlepszym razie) kobiety w czasopismach, tv, bilboardach na ulicach. Młodzież (ta, która nie ma dobrego przykładu w najbliższym otoczeniu,nie ma wpojonych zasad, wartości,szacunku do siebie) przechodzi fascynację i zauważa , że na swoim ciele i fizyczności można zarobić. A tu już droga do prostytucji jest prosta... Niestety. Najważniejsze w życiu to znać swoją wartość i mieć szacunek do siebie. Takie moje zdanie. Ja jestem osobą , która ma swoje zasady i trzymam się ich. Wierzę, że jest jeszcze wielu takich ludzi jak Ty czy ja, ludzi z zasadmi i moralnością. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ale mądra notka, na prawdę. zgadzam się z tobą, jak chyba każdy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz racje,jest coraz gorzej. Codziennie obserwuję to zjawisko .Młodzi ludzie chcą być na silę dorośli. Alkohol,narkotyki,zero poszanowania wartości. Często to wina zabieganych rodziców, braku zainteresowania,chęć bycia zauważonym nie wiem,ale problem niestety jest ogromny i powszechny :(

    pozdrawiam

    biszkopcik86.blogspot.vom

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja się zdecydowanie zgadzam. Jak widzę niektóre dziewczyny to mnie zastanawia co one chcą tym osiągnąć ;/ Niestety na to nic nie jesteśmy w stanie poradzić, można jedynie się cieszyć z swojej normalności ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz całkowitą rację. Ja także w swoim otoczeniu obserwuję podobne zjawiska.

    OdpowiedzUsuń
  7. Niestety jeśli ktoś nie posiada wartości w swoim sercu to postępuję tak jak postępuję. Robi to co sprawia mu przyjemność. A że dla takich osób pieniądze są najważniejsze no to każda możliwość ich zarobienia jest dobra. Jeden tydzień i pogoda będzie już dobra. Trzymaj się cieplutko!

    http://odnalezc-harmonie.bloog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  8. Rozni sa ludzie wiec i rozne ich wybory i mnie juz w zyciu, chyba nic nie zdziwi ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Czasy zawsze były i będą złe, w każdym wieku były straszne rzeczy, które wydawały się ludzią złe, niemoralne. A pokolenia od pokoleń narzekały na wnuki, córki ... Tacy już jesteśmy i nic na to nie poradzimy. Każdy chce żyć godnie. Kasa nie jest najważniejsza, śmiem powiedzieć, że każdy zawsze bedzie dbał o swoich czyli rodzina. ,,Ale jak nie ma ciagnąć do hajsu skoro go niema " To jacy jesteśmy zacznijmy od siebie, skupmy się na tym co daje nam radość, zadowolenie i pielęgnujmy to. Podarujmy komuś bezinteresowny uśmiech :) Tak rzadko nasz naród dzieli się uśmiechem, nawet idąc do fryzjera, czy sklepu gdzie chcesz wprawdzie kupić tej osoby uslugę, witany jesteś pretensją bo przeszkadzasz pani pić kawę 12 w ciagu dnia. To wszystko bierze się z zarobków, natloku przygnebienia i bezsilności więc na dzień dzisiejszy wcale nie potępiam tancerek, niejedna chciała by tak "tancować" z reguły to inteligentne dziewczyny mające plany, są silne i sprytne bo lepsze to niż taplanie się pod butem szefa w jego łaskach i stłamszanie swoich wartości, żeby nie wylecieć z pracy bo o drugą ciężko. Te dziewczyny mają wszystko, żyją godnie i zakładają firmy, kupuja mieszkania, chodzą na silownię, chodzą na studia itp. "Mówią na nią dziwka a naprawdę jej zazdroszczą"

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające wulgaryzmy świadczą o osobie, która je dodaje, a nie o treści bloga.