Obserwujesz?

poniedziałek, 3 marca 2014

NAJPRZYSTOJNIEJSZY FACET NA ŚWIECIE

Hej ;)

Co tam u Was? 
U mnie pomalutku, dziś 10 lekcji, ale w miarę szybko zleciało. Nie ma to jak siedem polskich jednego dnia. Już mamy marzec, za miesiąc o tej porze pewnie będę się nieźle obijać ;) 


Przedstawiam Wam najprzystojniejszego samca na tym świecie jakim był Loluś. Ha, po prostu kocham koty. Mam nadzieję, ze Xena będzie w ciąży, bo już myślę nad nowymi, oryginalnymi imionami, macie jakieś ciekawe pomysły? ;)

Kto chce już wiosnę?






Cya ;)

10 komentarzy:

  1. Przystojniacha, prawie jak mój Maćko ;P

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja wolę psy ... wybacz :)))

    Pozdrawiam ciepło

    biszkopcik86.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny kot. Współczuję tylu polskich. Trzymaj się cieplutko!

    http://odnalezc-harmonie.bloog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  4. Słodki rudzielec :) Taki dostojny, jak lew :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaki śliczny koteczek ;)
    Ja bardziej wolę psy, ale jak kręci się koło mnie taki mały kotek, to aż się chcę go przytulić. ;)

    milka966.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam kotkę Helenkę :D uroczy kociak, też bym chciała ale mój chłopak nie lubi kotów...:(

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny kot! Ja mam dwa i je uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. witam, śliczny koteeek <3 i nie tylko :D
    zapraszam do siebie :*

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające wulgaryzmy świadczą o osobie, która je dodaje, a nie o treści bloga.