Obserwujesz?

niedziela, 16 marca 2014

MARRY YOU

Hej :)

Co tam u Was? Jak minął weekend?

Jutro znów poniedziałek, w sumie to zostały mi 3 tygodnie szkoły do wystawienia ocen. Z jednej strony cieszę się, że kończę szkołę, a z drugiej to na pewno będę tęsknić za niektórymi ludźmi. Przyzwyczaiłam się do mojej klasy ;)

W piątek 11km pieszo z oponą, dzięki której wróciłam pojazdem ;) Hehe, niech już jest wiosna, nie chcę tego deszczu. W przyszły weekend planujemy z dziubkiem przejażdżkę gdzieś dalej. 
Muszę zacząć sobie inaczej czas organizować. W sumie, nie jest źle, ale chcę mieć więcej zajęć. Powiem szczerze: zainspirowała mnie pani od niemca. Życie na pełnych obrotach :)



Cya ;)

12 komentarzy:

  1. Zazdroszczę ludziom co mają życie na obrotach :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Życie na obrotach :D Oj skąd ja to znam...
    Śliczny makijaż oczu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Żeby u mnie było co organizować - czasu brak :C Tylko chemia i biologia - zdradzam z nimi mojego chłopaka

    OdpowiedzUsuń
  4. I przynajmniej coś w życiu się dzieje ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. OOOj ja też mam życie na pełnych obrotach!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja miałam spokojny weekend, trochę oddechu od remontu :)

    pozdrawiam

    biszkopcik86.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Zakończenie szkoły i rozstanie z klasą zawsze jest smutne - jednak przy dobrej woli i zaparciu wszystkich, można się przecież dalej spotykac.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja miałam pracowity weekend cały weekend spędziłam w pracy masakra. Zapraszam do Mnie na NOWY post na http://wirginiathings.blogspot.com/2014/03/little-blue-dress.html :)

    OdpowiedzUsuń
  9. A mi się marzy odrobina spokoju :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ja już chciałabym mieć wiosne:) świetne zdjecie!

    http://aleksa-aleksandra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. U mnie nadal ponuro. Czekam na wiosnę. :D
    http://neverstopdreamingandnevergiveup.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające wulgaryzmy świadczą o osobie, która je dodaje, a nie o treści bloga.