Obserwujesz?

środa, 26 marca 2014

MAKIJAŻ JAKO MASKA

Hej ;)

Gdy ten post zostanie automatycznie opublikowany - ja jeszcze sobie smacznie śpię. Środa to dzień tygodnia nielubiany przeze mnie, chociaż nie mam jednoznacznego powodu. Mam nadzieję, że moze pogoda zaskoczy mnie słońcem. W weekend postarałabym się przygotować dla Was jakiś make up, a teraz zostawiam Was z inspiracjami ;)

Zgadzacie się z twierdzeniem, że makijaż to maska? 
Jak malujecie się na co dzień: jest to makijaż mocny czy delikatny?











Cya :)

17 komentarzy:

  1. na co dzien maluje sie raczej delikatnie ale zawsze mam kolorem zaakcentowane oko, policzki musniete rozem i nie zapominam o pomadce najlepiej jakis modny kolor tej wiosny;) Czasem jak mam zly humor lubie nieco pobawic sie na powiece;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzień dobry
    Zapraszam do kontaktu na: kontakt@blog-media.pl
    Chciałabym przedstawić informacje na temat możliwości współpracy reklamowej
    Pozdrawiam serdecznie
    Magda

    OdpowiedzUsuń
  3. ja maluję się raczej bardzo bardzo delikatnie :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nie umiem wykonać takiego makijażu, zwykle na moich oczach jest tylko tusz do rzęs, choć przyznam, że chciałabym kiedyś zrobić sobie taki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne inspiracje! Mnie najbardziej urzekło pierwsze zdjęcie!
    www.magfashion.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja teraz ograniczam się tylko do tuszu (:

    OdpowiedzUsuń
  7. Na co dzień maluję się delikatnie.. Ale często zdarza mi się maskować wszystkie niedoskonałości, wyglądam wtedy jak nie ja! Mimo, że używam małej ilości kosmetyków..

    http://too-young-and-too-old.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. My zdecydowanie preferujemy delikatne makijaże ;)
    Buziaki!

    Alicja i Magda

    OdpowiedzUsuń
  9. Na co dzień wybieram raczej delikatne, naturalne makijaże ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. umiejętne malowanie się, chowanie swoich niedoskonałości jest ok z umiarem jeżeli nie mamy pomarańczowej twarzy to ok ,ale jeżeli pomarańczowa twarz się pojawia to to jest gładź kładziona szpachlą.
    Ostatnio przez problemy z cerą mój "makijaż" w sumie to chyba tak tego nazwać nie można bo to tylko tusz do rzęs i pomadka ochronna

    OdpowiedzUsuń
  11. Na co dzień delikatnie,na imprezy lubię mocniej podkreślić oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja się maluję raczej delikatnie :)
    sialalala96.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Fantastyczne inspiracje :) Ja na co dzien maluje sie delikatnie- podklad, kreska na powiece, tusz na rzesy i odrobina rozu na policzki ;) Na wieksze wyjscia lubie "zaszalec" :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Hi dear!! I really enjoy your blog, its SO COOL!!
    Your style is so perfect :)
    Come to see my new post: HANDS IN THE AIR
    http://peaceinmyshoes.blogspot.com.es

    OdpowiedzUsuń
  15. Tak , Osoby na pozór brzydkie po dobrze dobranym makijażu mogą wyglądać zupełnie inaczej a inni po prostu malują się bo tak czują się dobrze i pewnie :)
    Maluję się codziennie do szkoły a jeśli wychodzę gdzieś po południu czy wieczorem to również to robię. Zwykle nakładam under twenty , gdzie nie gdzie puder oraz kolektor i tusz do rzęs oraz pomadka :)
    Myślę , że to raczej makijaż delikatny.

    Zapraszam na nowy post ! :*
    aggie-agie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające wulgaryzmy świadczą o osobie, która je dodaje, a nie o treści bloga.