Obserwujesz?

czwartek, 6 marca 2014

MAKIJAŻ - CZY KONIECZNY KAŻDEGO DNIA?

Hej :)

Czy potraficie wyjść rano z domu bez makijażu? 
Dla niektórych dziewczyn jest to bardzo trudne, ponieważ uważają, że bez makijażu wyglądają tragicznie. Nie taki diabeł zły jak go malują ;)
Wiadomo, że niektóre kobiety mają taką pracę, gdzie umalowanie jest niezbędne. 
Ja, pomimo swego młodego wieku, kiedyś malowałam się zawsze do szkoły, a teraz praktycznie w ogóle. Nie chce mi się wstawać wcześniej, poza tym moja cera może odpocząć od pudru, a rzęsy od tuszu, który w moim przypadku często nakładany powoduje ich obciążenie. Zawsze jednak, gdy jadę na jakąś uroczystość makijaż jest obowiązkowy, lubię oglądać w Internecie i na Waszych blogach makijaże 
i z nich czerpię także inspiracje ;)

A Wy malujecie się codziennie? Ile czasu zajmuje Wam poranny make up?






 Cya :)


29 komentarzy:

  1. Uwielbiam takie makijaże! Ciągle do tego dążę ale ta perfekcja dla mnie to chyba nie do osiągnięcia :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Codzienny makijaż zajmuje mi około 15 minut :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mój codzienny makijaż trwa ok. 10 min, staram na beże, brązy ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Maluje się codziennie do pracy :) Około 15minut :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czasami daje sobie odpocząć i nie maluje się :)) Ale nie zdarza się to specjalnie często ;))

    OdpowiedzUsuń
  6. Całkiem niedawno miałam taki okres w życiu , że moja cera wyglądała nieciekawie mówiąc delikatnie. Przez problemy hormonalne walczyłam z trądzikiem i wtedy nie wyobrażałam sobie wyjścia z domu bez makijażu. Co prawda nie używałam tego dużo, bo tylko podkład, puder , tusz i błyszczyk, no ale zawsze :) Teraz na szczęście nie mam już takiego problemu, śmiało wychodzę bez make up'u wszędzie gdzie tylko chcę ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja się nie maluję.
    Obserwuję.
    http://blog-of-2-best-friends.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. 5 razy w tygodniu :) dzienny makijaż to 20 minut.

    OdpowiedzUsuń
  9. codziennie nie, jeżeli wiem że będę spędzać ten dzień w domu :) ( mamy coś wspólnego na blogu he he, zobacz :D ) zostaję już dłużej u Ciebie, i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja raczej maluje się lekko tylko do szkoły, a później gdy wracam to zmywam.
    Uważam, że moja twarz jest bardzo ciężka nawet jak mam mało makijażu.
    Ale te makijaże piękne ;)

    milka966.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Mojej cerze daleko do ideału, więc maluję się zawsze jak wychodzę na zajęcia, spotkania, czy na miasto :) Oczywiście jak wychodzę z psem, czy do sklepu po bułki to sobie odpuszczam :)
    Poranny makijaż zajmuje mi jakieś 15 min :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Są dni,kiedy się nie maluję. Leniwa niedziela,wakacje, choroba hehe Generalnie jednak uważam,że w pracy lepiej mieć delikatny makijaż. Czuję się pewniejsza siebie :)
    Pozdrawiam

    biszkopcik86.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. ja nie mam problemu z poruszaniem się bez makijażu, jak mam czas to lubię dłuższą chwilę spędzić nad moją twarzą, ale poranny szybko bo nie ma czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja maluję się na uczelnię i jak gdzieś wychodzę "na miasto"...staram się przynajmniej przez 2-3 dni w tygodniu dać odpocząć skórze...a makijaż poranny zajmuje mi 15-20 minut powolnymi porannymi ruchami:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja przyznam szczerze, że odkąd mój synek śpi tylko raz przez dzień i to 15 minut to nie mam szans na spokojne pomalowanie sie. Załatwiam chyba wszystko w 5 minut. podkład puder bronzer tusz i na spacer:)

    OdpowiedzUsuń
  16. średnio ok 15minut :)
    życzę miłego wieczorku

    www.nataliamajmonroe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Mi codzienny makijaż zajmuje około 15 minut :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Oczywiście że potrafię wyjść bez makijażu ;)Dla mnie to żaden problem ! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja codziennie tylko tusz na rzęsy a normalnie maluję się tylko jak mi się zachce, dawniej codziennie miałam zrobiony makijaż ale teraz zupełnie inaczej :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja maluję się do szkoły, ale jest to w sumie niezbyt wiele, jak na mój wiek xD Nakładam tylko podkład, puder i tuszuję rzęsy, często też delikatnie podkreślam brwi. Makijaż razem z myciem twarzy, ogarnianiem włosów i zakładaniem soczewek zajmuje mi około 15 minut, więc nie jest źle :P

    OdpowiedzUsuń
  21. ja maluję się codziennie ale spędzam góra 15 minut w łazience :) a wyjście z domu bez makijażu nie robi dla mnie problemu :)
    Jestem na twoim blogu pierwszy raz ale bardzo mi się tu podoba i na pewno będę wpadać częściej. Było by mi bardzo miło gdybyś wpadła do mnie w wolnej chwili :) Zapraszam www.divoces.blogspot.com
    Jeśli Tobie też spodoba się mój blog to może wzajemna obserwacja ? :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja się maluję zazwyczaj jak gdzieś wychodzę i zajmuję mi on 10 minutek (:

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajny post ;)

    http://raspbberry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Sama nie widzę problemu z wyjściem z domu bez makijażu, a mój codzienny zajmuje mi może z 5 min. :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Mi rano zajmuje to ok. 20minut, wolę pospać niż się malować zgodnie z zasadami wizażu :) / zapraszam Cię na konkurs który organizuje z okazji 1 rocznicy bloga - http://bluebrush87.blogspot.com/2014/03/1-urodziny-bloga-czyli-konkursy-i.html

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja się na codzień nie maluję ;) jestem piękna naturalna :D

    OdpowiedzUsuń
  27. dziekuje za komenatarz ja rowniez obserwuje :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja codziennie się maluję, a makijaż zajmuje mi ok. 25-30 minut:)
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające wulgaryzmy świadczą o osobie, która je dodaje, a nie o treści bloga.