Obserwujesz?

środa, 12 marca 2014

HISTORYCZNY ROMANS

Hej ;)

Jak mija Wam środa? 
Mnie nawet dobrze, ponieważ lekcje zleciały szybko i nie było tak źle ;) Chciałam zrobić dziś dla Was makijaż, ale w wyniku zaistniałych okoliczności nie zrobiłam. Skończyłam już zadanie domowe z historii, muszę się teraz starać. 
Ten tydzień mam zamiar nosić jeszcze płaszcz, a jeśli będzie tylko coraz cieplej - zakładam wiosenną kurtkę ;) W nocy nie obudziłam się ani razu, dlatego w końcu się wyspałam. Dziś idę szybciej spać. Rano chyba kawę wypiję, bo po południu czeka mnie trochę nauki i pracy ;)
Zapraszam  KLIK

Czujecie wiosnę?



Cya ;)

8 komentarzy:

  1. Ja już zrobiłam sprzątanie wiosenne w pokoju - od razu ten minimalizm i umyte okna dodały mi energii :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaki piękny widok za oknem i ta ścieżka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajny blog :) dzięki za obserwację, również dodaję do obserwowanych i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiosna w pełni, ale Cię zmartwię, bo dziś czytałam nie wesołe prognozy pogody na następny tydzień :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo czujemy wiosnę!



    Pozdrawiam,
    www.IWASJA.blogspot.com
    -> zapraszam do obserwowania i wpadania częściej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny widok na podwórko :))
    u nas czuć już wiosnę, oby tylko zima nie wróciła :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak pogoda jest piękna,łapię troszkę słońca hehe jak wychodzę do samochodu i na parkingu marketów budowlanych.Remont mnie przerasta :/

    Pozdrawiam

    biszkopcik86.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Czuć wiosnę :D:D Kawusia zawsze dobra :)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające wulgaryzmy świadczą o osobie, która je dodaje, a nie o treści bloga.