Obserwujesz?

sobota, 22 marca 2014

GREEN PHARMACY ROZGRZEWAJĄCY OLEJEK DO MASAŻU

Witam ;)

Bohaterem dzisiejszego posta jest, jak same widzicie, rozgrzewający olejek do masażu. Zdecydowałam się napisać o nim dopiero teraz, bo kupiłam go w czerwcu rok temu. Zdał egzamin na szóstkę, a więc...

Opakowanie: poręczna butelka o pojemności 200ml, olejek nie ma szans się wydostać z niej, chyba, ze za lekko dokręcimy zakrętkę. 

Konsystencja i wydajność: taka sama jak olej do smażenia. Dobrze się rozprowadza i nie trzeba lać go na ciało dużo, ponieważ mała ilość starcza na godzinny masaż pleców. Tak jak mówiłam, mam go od czerwca, a zużyłam dopiero 1/4 butelki. Termin ważności jest do listopada, czy zdążę go użyć do końca? ;)

Zapach: idealny,charakterystyczny, dosłownie tak jak opisuje producent. Można odlecieć myślami, działa chyba jak narkotyk. Bardzo mi się podoba ten zapach, szczególnie dlatego, że jest wyrazisty.

Cena: 11,99zł







Cya ;)



15 komentarzy:

  1. patrzyłam ostatnio na te olejki bo były przecenione po 4,99 u mnie w drogerii xd

    http://agnes-show.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Też miałam olejek do masażu z GP, nie wiem czy akurat ten, ale miło go wspominam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że jako pierwsza jest parafina w składzie :C

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja jakoś nie mogę się przekonać do olejków przez ich tłustą konsystencję. Ale może w końcu wypróbuję, bo są bardzo zachwalane :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawy produkt.
    Ja nie używam takich rzeczy wolę balsamy ;)

    MÓJ BLOG:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Rzadko kiedy używam tego typu olejków, także nie zdążyłabym go zużyć.

    OdpowiedzUsuń
  7. Olejki z tej firmy bardzo mnie ciekawią ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Hmm masaż bardzo potrzebny od zaraz :)
    jestem tak wykończona remontem,że byłoby to dla mnie zbawienie :))

    ciekawy produkt :))

    pozdrawiam


    biszkopcik86.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. I like this blog:)
    we can follow each other? let me know! <3
    shootingdiamond.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawy produkt, aż zamarzył mi się masaż :)

    OdpowiedzUsuń
  11. fajny blog :D
    u nas nowy post zajrzysz i skomentujesz?
    http://linfashionn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. mam ten olejek ;) całkiem fajny :)
    obserwuję:)
    http://tsubaki92.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja jakoś nie lubię masaży więc taki olejek jest mi zbędny :P

    OdpowiedzUsuń
  14. Hmm muszę wypróbować-tylko kto mi zrobi masaż??? :))))

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające wulgaryzmy świadczą o osobie, która je dodaje, a nie o treści bloga.