Obserwujesz?

wtorek, 4 marca 2014

CZY TO JUŻ CZAS NA WIOSENNE PORZĄDKI?

Hej :)

Niezmiernie cieszy mnie to, że o szóstej rano jest widno, a temperatury coraz bardziej sprzyjają temu, by zostawić zimowe ubrania. Co prawda, nadal chodzę w płaszczu, ale już jest inne powietrze - bardziej wiosenne. Zima już raczej nie wróci, także jest się czym radować. 

Dzień pełen emocji od samego rana. Radość mieszana ze łzami, złość z euforią. Los lubi nam płatać figle ;) 
Robicie już wiosenne porządki? Ja jeszcze nie, ale chyba zacznę się za nie zabierać. Muszę w końcu ogarnąć mój pokój, wyciągnąć rzeczy na wiosnę. W ogóle chyba zrobię sobie jakiś mały remoncik w pokoju, znudziło mi się już to ustawienie mebli, łóżka... A zmiany lubię ;)

Byłabym wdzięczna za kliknięcia TU
A tutaj KLIK, jeżeli chcecie być na bieżąco.

To jak, zaczęłyście już wiosenne porządki? 






Cya ;)

12 komentarzy:

  1. nareszcie jest ciepło! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jeszcze nie zaczęłam, ale powoli się przymierzam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja takie porządne porządki będę robić dopiero pod koniec marca, nie ufam jeszcze na tyle pogodzie by schować zimową kurtkę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja już posprzątałam w szafie ) w przyszłym tygodniu mam remont mieszkania i wymianę całej kuchni także porządki dopiero przede mną :)
    Pozdrawiam ciepło

    biszkopcik86.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja będę robić porządku gdzieś w kwietniu kiedy wyciągnę wszystkie letnie ciuszki :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Great blog honey! Would you like to follow each other?
    Fashion and The City
    Let me know, xoxo

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja jestem zmarzluch więc ciepłe rzeczy jeszcze u mnie w szafie goszczą ale coraz częściej coraz to lżejsze :)
    Zapraszam do siebie http://nazywamsiemania.blogspot.com pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja nie robiłam jeszcze porządków(:

    OdpowiedzUsuń
  9. ja jeszcze nie zaczęłam Zapraszam do mnie ada-aduska.blogspot.com ;*

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja zawsze z początkiem marca zaczynałam robić wiosenne porządki, jednak w tym roku mnie to ominęło.

    OdpowiedzUsuń
  11. Już powolutku schodzę z ciemnego :D.
    Mam nadzieję, że w końcu doprowadzę je do dobrego stanu :))

    OdpowiedzUsuń

  12. Podoba mi się twój blog ;*
    Obserwuję i liczę na rewanż ;**
    Mam prośbę. Mogłabyś poklikać u mnie w linki przy ostatnim poście ? To dla mnie bardzo ważne ;*
    http://lifestyleourblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające wulgaryzmy świadczą o osobie, która je dodaje, a nie o treści bloga.