Obserwujesz?

czwartek, 27 marca 2014

COŚ NA ZĄB

Hej :)

Zbliżamy się pomalutku do końca tygodnia. Pogoda taka nijaka... Kiedy wreszcie będzie słońce?! Dobrze, że jutro mam na trzecią lekcję - wyśpię się ;) To chyba ostatnia taka noc, za tydzień muszę wstać już o 5:30. Kochana szkoła<3 Zawsze dba o to, aby uczniowie mieli, co robić, nawet wczesnym rankiem ;)

Nie ma co się jednak dołować, zobaczcie na te pyszne ciasta poniżej. Żadne diety i posty, nie można się nie skusić. Nie mam ulubionego ciasta, najbardziej lubię pleśniaka, karpatkę, murzynka... Mogłabym tak wymieniać w nieskończoność. O, kokosowca też lubię. Chciałabym coś sama wypróbować upiec, ale piekarnik nam się zepsuł ;( 

Jakie ciasto jest Waszym ulubionym?







Cya ;)

9 komentarzy:

  1. O ja wszystkie lubię, a szczególnie napoleonki i murzynki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze jutro i weekendzik. Podobno ma być troszkę słoneczka. Pyszności. Trzymaj się cieplutko!

    http://odnalezc-harmonie.bloog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciasta lubię chyba wszystkie :) A weekend faktycznie ma być (mam nadzieję) ładny i słoneczny, bo też już mam dość tej pogody.

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam wszystkie słodkości ;) smakowite zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nie lubię ciast :)
    Mam trzy razy w tygodniu na 7.30, ale wolę wstawać o 5.30 i być w domu już po trzynastej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie wyglądają tak smakowicie < 3 .

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja uwielbiam kostkę porzeczkową z cukierni sowy, która na dole ma masę z nutelli *.*

    PS. Masz świetnego bloga, ciekawie go prowadzisz, będę wpadać częściej! :)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające wulgaryzmy świadczą o osobie, która je dodaje, a nie o treści bloga.