Obserwujesz?

niedziela, 9 marca 2014

COŚ, CO CIESZY KAŻDĄ Z NAS

Hej :)

Czy Wy także jesteście zdania, że weekend trwał zbyt krótko?
Jutro znowu poniedziałek, coraz mniej dni do zakończenia szkoły, w maju matura. Poza tym dziś była taka ładna pogoda, że aż chce się żyć! ;)

Miałam napisać ten post już dawno, no ale jakoś się zeszło. Chcę Wam pokazać mój pierścionek zaręczynowy. Cudownie było powiedzieć ''tak'', chociaż w czerwcu to będzie już rok od dnia zaręczyn, 
a dokładnie 28 ;)
Niektórzy uważają, że to bardzo wcześnie, a ja myślę, że wcale nie. Nie każdy myśli o życiu w taki sposób, ze tylko ''carpe diem'', ja myślę poważnie o pracy, o założeniu rodziny, o karierze zawodowej. I cieszę się, ze mam kogoś z kim mogę budować szczęście i każdemu życzę, aby spotkał swoją ukochaną osobę ;)






Powiem Wam, że na początku nie nosiłam go, bo bałam się, ze zgubię albo coś... 
Jak to ja ;) Ale teraz nie rozstaję się z nim. 
Poza tym tak wyglądał dziś mój makijaż:




Buziaki, cya ;*

21 komentarzy:

  1. ładny pierścionek zaręczynowy,ja mam złoty z niebieskim oczkiem,ale nie noszę,mam samą obrączkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i też już w klasie maturalnej byłam zaręczona :)

      Usuń
  2. Gratuluję, piękny pierścionek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny pierścionek ! ja również obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Serdecznie gratuluję :) piękny pierścionek i trzymam kciuki za planowaniu Ślubu :) Powiem Ci, że ja rozumiem Twoje pragnienia, mam to samo a Ślub był najcudowniejszym dniem w moim życiu ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny pierścionek :-) Życzę by wszystkie marzenia odnośnie przyszłości Ci się spełniły :-) Ja akurat zaręczałam się dosyć późno, bo długo szukałam tego swojego wymarzonego mężczyzny :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. prześliczny pierścionek, gratulacje :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny :) dużo szczęścia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. cudowny!
    http://rozaliafashion.blogspot.com/2014/03/elegancko-na-wiosne.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny makijaż, oczywiście serdeczne gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny pierścionek :)
    Oj tak to był cudowny dzień, ja 23 czerwca 2012 roku brałam ślub :)))
    Uwielbiam ten miesiąc :)


    biszkopcik86.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Pierścionek piękny aczkolwiek zauważyłam ze teraz jest trochę moda na zaręczyny w młodym wieku, większość dziewczyn z mojego rocznika zaraz po zakończeniu liceum zaręczyny. A ja z moim 4,5 roku razem, ponad rok mieszkamy razem i o zaręczynach nie myślimy :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję ! :) Ja też jestem w klasie maturalnej ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratulacje! A udane weekendy są zawsze za krótkie :))

    OdpowiedzUsuń
  14. gratulacje ! :)
    ciekawe kiedy ja doczekam się tego pieknego dnia :)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające wulgaryzmy świadczą o osobie, która je dodaje, a nie o treści bloga.