Obserwujesz?

środa, 19 marca 2014

BLACK NAILS

Hej ;)

Jutro zapowiada się ciekawy dzień, bo mamy w szkole spotkanie z Laurą Łącz. Poza tym odrobiłam ładnie zadanie z matmy, ale muszę rano jeszcze sprawdzić parę zadań, bo nie jestem pewna.. W ogóle ostatnio wszystko jakoś lepiej się układa. Człowiek codziennie dokonuje wielu wyborów, mój okazał się strzałem w dziesiątkę ;) Lecę dziś szybciej do łóżka, bo przed snem chcę skończyć książkę. Tak - to druga w tym tygodniu, którą skończę czytać. 

Podobają Wam się paznokcie umalowane na czarno?
 Mnie bardzo ;) Chociaż muszę przyznać, ze nie posiadam lakieru w tym kolorze. Kiedyś w ogóle nie malowałam paznokci, raz to zrobiłam i dziwnie mi było, tak nieswojo. Przyzwyczaiłam się jednak. Kurczę, skończyły mi się waciki do zmywania ;( Wszystko kiedyś się kończy... Dobra, ale miało być o pazurkach. Lubię mieć je długie i ładnie pomalowane. Krótkie nie są dla mnie, źle się w nich czuje, długie zawsze się lepiej prezentują jak są dobrze zrobione. ;)

Jakie pazurki preferujecie: długie czy krótkie?




Cya ;)

16 komentarzy:

  1. Bardzo podobają mi się paznokcie pomalowane na czarno ,ale sama rzadko takie mam ( ciężko mi się zmywa ciemne lakiery, brudzą skórki i często przebarwiają płytkę paznokcia) Krótkie czy długie ? Po środku :D Bardzo krótkie nie, ale za długie to też nie wygodnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja wolę jednak raczej jasne i stonowane kolory :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja lubię średniej długości pazurki:)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo lubię czarne (ciemne ) lakiery na paznokciach. jednakże nie zawsze mogę je nosić... praca i różne sytuacje temu nie sprzyjają :) Niemniej lubię i jak tylko mogę to nosze :))

    Pozdrawiam

    biszkopcik86.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja zdecydowanie lubię średniej długości-jak te pierwsze(brokaty) i trzecie (chmurki nazwałam je).:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię średnią długość, a kolor i wzór, obojętnie jaki :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja wolę krótsze paznokcie :) Czarny kolor jest super, jak byłam uczennicą w liceum, malowałam paznokcie tylko na czarno :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne wzorki. Ja osobiście preferuję umiarkowanie długie - tak długie żeby dało się z nimi pisać na komputerze i wykonywać codzienne czynności :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow! I love black nails! These three looks look amazing!
    xoxo
    www.fashfab.blogspot.com

    P.S. Would you be interested in following one another?

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja mam akurat pomalowane na czarno. Co do długości mam coś pośredniego między długimi a krótkimi, bo przy dziecku totalnie długich paznokci nie można mieć, bo niewygodnie i krzywdę można zrobić.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja lubię dłuższe, ale nie bardzo długie :) Piękne są te ze złotymi końcami :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja bardzo lubię dłuższe...jakiś czas temu musiałam skrócić, bo niestety ale jeden mi się całkiem złamał...teraz mi podrosły i sytuacja się powtórzyła...już nie mogę się doczekać kiedy je zapuszczę tak na maksa:)
    a czerń na paznokciach bardzo lubię, szczególnie w połączeniu ze złotem...

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo dobrze wygląda, super że radzisz sobie z matmą. Trzymaj się cieplutko!

    http://odnalezc-harmonie.bloog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  14. Krótkie zdecydowanie:) Wygodniejsze. I ładniejsze. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ja lubię coś pomiędzy długimi a krótkimi, byleby można na nich stworzyć jakiś ładny mani :)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające wulgaryzmy świadczą o osobie, która je dodaje, a nie o treści bloga.