Obserwujesz?

poniedziałek, 10 lutego 2014

ZIELONA CEBULKA

Hej ;)

Taki dzisiaj nudny dzień, chociaż zaczął się nawet spoko. Rano listonosz przyniósł mój kod aktywacyjny do Allegro, potem pyszne śniadanko ;) Zrobiłam dla Was make up z nadzieją, że może kamerka nie zawiedzie mnie, ale i to na nic... Cóż, dopóki nie będę miała nowego sprzętu, zdjęcia będą liche. W tygodniu muszę się wybrać do Chełmna, żeby kupić prezent na piątek. 

Na mokrych włosach próbowałam warkocza z czterech pasm, już wiem jak go się robi, ale jeszcze mam za krótkie włosy. Poczekam aż ładnie urosną i wtedy się tak uczeszę. Drugie zdjęcie pokazuje najwierniej moją aktualną długość włosów. 

Jak spędzacie poniedziałek? ;)




Cya ;)

18 komentarzy:

  1. Ja miałam włosy do pół pleców, ścięłam do ucha :C Byłam taka głupia :C Na szczęście już odrosły, chociaż są osłabione przez kilka farbowań i stres. Lecą i lecą :C Mam nadzieję, że kiedyś to przejdzie, na razie pomagam im jak mogę :C

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna jesteś ;)
    Makeup ładny, taki naturalny, świeży ;)

    http://too-young-and-too-old.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda że trochę mało wyraźne fotki...

    OdpowiedzUsuń
  4. ja mam ferie, także troche się nudze, ale coś zaglądam powoli do szkolnych książek :P

    obserwujemy? Ja już zaobserwowalam licze na rewanż :P
    http://lifestyleourblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. ja w piatek ide do fryzjera i pewnie moje wlosy zostana sciete tak jak do Twoich ;DD

    OdpowiedzUsuń
  6. super zdjęcia
    http://rozaliafashion.blogspot.com/2014/02/skirt-in-plaid.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Próbowałam kiedyś zrobic tego warkocza ale klapa nic z tego nie wyszło ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale super wyszlas na pierwszym zdjęciu :)
    Ciekawie musi wygladac ten warkocz z czterech pasm, musze kiedyś spróbować go zrobic.

    OdpowiedzUsuń
  9. zdjecia rzeczywiscie moglyby byc wyrazniejsze ale i tak spoko :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie nawidzę poniedziałków ! :(
    dziękuję za komentarz ♥
    aggie-agie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. ja w poniedziałek leniuchuję na przykład ; )

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak zawsze w miarę nudno. Swietne zdjęcia.Trzymaj się

    http://odnalezc-harmonie.bloog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  13. Pierwsze zdjecie sliczne :P
    Ja niestety chora więc mój dzień nie taki leniwy :( w sumie leniwy ale wolałabym chyba ciężej pracowac :P
    Jeśli masz ochote zapraszam :)) www.blackelegancee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja mam ferię, więc spędziłam go na leniuchowaniu :)
    ♥blog-klik♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale jesteś śliczna; ) Aż miło popatrzeć ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. ja mam lewe ręce jeśli chodzi o kombinacje z włosami:-)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające wulgaryzmy świadczą o osobie, która je dodaje, a nie o treści bloga.