Obserwujesz?

niedziela, 23 lutego 2014

WYMARZONY DOM

Hej ;)

Co tam u Was? ;)

U mnie wszystko ok, szkoda tylko, ze weekend minął tak szybko ;( Termometr pokazał dzisiaj 13 stopni w plusie, więc fajnie. Mam nadzieję, ze taka pogoda już nas nie opuści, w czwartek zaczynam tworzyć swój kącik roślinny, jak uda mi się zrobić dobre zdjęcia, to się Wam pochwalę ;)

Czas zacząć myśleć o życiu na serio, 25 kwietnia kończę szkołę, a zarazem ostatni etap nauki, bo obecnie nie planuję żadnych studiów, nawet w przyszłości. Chcę pracować, mieć własny grosz, a dzięki temu stworzyć dom o jakim marzę. Za jakiś czas zdradzę Wam dokładnie moje plany życiowe, teraz jednak skupmy się na tym, co jest tematem tego posta, czyli wymarzony dom. Będę zamieszczała tu swoje inspiracje na przyszłość, dzisiaj zdjęcia sypialni, które dla mnie są świetne ;)

Która podoba się Wam najbardziej? Jaki klimat najlepszy w sypialni? ;)










Buziaki, dobranoc :)

15 komentarzy:

  1. Super inspiracje, ja mam sypialnie w kolorach błękitu,granatu i beżu.Na ścianach zdjęcia gwiazd kina. czuć klimat retro. To oaza spokoju ulubione miejsce w domu. Sypialnia powinna być duża,wtedy dobrze się śpi i wypoczywa. Obok łóżka oczywiście książka :)
    Pozdrawiam

    biszkopcik86.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Każda z przedstawionych sypialni ma coś w sobie ! ;)
    Niedługo będę urządzać swój pokój i chciałabym coś z fototapetą
    więc trzecie zdjęcie jest dla mnie taką inspiracją ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Moja wymarzona sypialnia to styl glamour ;) Biel, szary kolor a do tego piękne dodatki :) pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  4. 1, 4, 5 oraz 7 sa piękne! ja mam sypialnię w odcieniach zieleni ;)

    kawaii--sugoi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak wiosna nadchodzi. Czuć ją w powietrzu. I ptaszki już ćwierkające stwarzają wspaniały klimat. Bardzo ciekawą masz pasję. Trzymaj się cieplutko!

    http://odnalezc-harmonie.bloog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi najbardziej przypadła do gustu sypialnia 1 i 4 (uwielbiam wszystko, co szare) ;)

    http://too-young-and-too-old.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. piękne inspiracje, najbardziej podoba mi się sypialnia na przedostatnim zdjęciu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne są te inspiracje. Uwielbiam patrzeć na umeblowane sypialnie czy pokoje.
    Wszystkie mi się podobają, ale najbardziej to chyba trzecia.
    Mam nadzieję, że kiedyś w przyszłości będę miała swoja wymarzoną sypilanie. ;)
    Super post.

    milka966.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Sypialnię marzeń będę urządzać w moim domu gdy już go będę posiadać :) i wizja nie jest podobna do żadnego ze zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ten przedostatni w drewnieee chceee<3<3<3

    OdpowiedzUsuń
  11. 3 sypialnia, coś pięknego :)

    zapraszam do mnie a jak zajrzysz do mnie to kliknij w baner Firmoo lub Sheinside. Z Góry dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  12. Moja sypialnia ma przewagę bieli i szarości z dodatkiem turkusu i czerni :)

    OdpowiedzUsuń
  13. A ja tam bym każdą chciała :P również obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Powodzenia w szukaniu pracy tylko po liceum...

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające wulgaryzmy świadczą o osobie, która je dodaje, a nie o treści bloga.