Obserwujesz?

niedziela, 16 lutego 2014

WŁOSOWYCH INSPIRACJI CIĄG DALSZY

Hej ;)

Jak tam po Walentynkach? U mnie dobrze, w Chełmnie było nudno, a w domu romantic kolacja z dziubkiem, heh ;) Jak te ferie szybko zleciały, jak ja wstanę jutro rano? ;( Jeszcze ta okropna pogoda, czyli deszcz i błoto na drodze - urok życia na wsi.

Dzisiaj drugi raz w tym miesiącu umyłam włosy, wcześniej popsikałam je naftą kosmetyczną. Teraz już dobrze się przyzwyczaiły do rzadkiego mycia, chociaż jak zacznę chodzić do szkoły, znowu pod czapką... Zobaczymy ;) Ważne, że rosną.

Kolejne inspiracje:












Cya ;*

8 komentarzy:

  1. Cieszę się że miło spędziłaś walentynki. Współczuję Ci że jutro do szkoły. Jakoś się przyzwyczaisz ;p Trzymaj się cieplutko!

    http://odnalezc-harmonie.bloog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  2. szkoda,że ja o takich mogę tylko pomarzyć:-(

    OdpowiedzUsuń
  3. Włosy do pasa to moje marzenie :)


    Pozdrawiam,
    www.IWASJA.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. fantastyczne inspiracje! :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne inspiracje ;) jak ja bym chciała mieć takie lekko podatne włoski i żeby loczki mi wytrzymywały ;) ja już mam bardzo długie włosy, ale niestety proste;/ tak to jest, że zawsze chce się mieć to, czego się nie ma ;P

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne włosy.
    http://kiricrazylife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. kurcze uwielbiam foty włosów! <3

    ja nie lubię walentynek!

    zapraszam do siebie na nowego posta!
    www.agnes-show.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające wulgaryzmy świadczą o osobie, która je dodaje, a nie o treści bloga.