Obserwujesz?

niedziela, 2 lutego 2014

SZUKAJ MNIE

Hej ;)

Mamy już luty, wreszcie się wyśpię, bo ferie ;) Weekend minął szybko, ale w miłej atmosferze, a to najważniejsze. Nucę sobie cały dzień piosenkę KLIK Już prawie umiem cały tekst ;) Kocham tego typu muzykę, mogę słuchać godzinami.

W tym tygodniu może uda mi się być w Chełmnie, to pójdę dać aparat do naprawy, bo jest coraz gorzej... Swoje odsłużył, to fakt. Chociaż nie wiem czy naprawiać, czy nowy... Czasem robi ładne zdjęcia, a czasem pojawiają się te paski, a jak jest jasno to białe wychodzą ;(

A jak minął Wasz weekend? ;)





Cya ;*

16 komentarzy:

  1. Świetne zdjęcia, szczególnie te z ptaszkami. A co do tych pasków to na początku myślałam, że to zamierzony efekt. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja leniuchuję chodź robię to już od tygodnia ;_;

    agnieszka-codziennosc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. jesteś śliczna. :* <3
    mi się ferie już skończyły jutro idę do szkoły. ;(
    goals-and-passions.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Mój weekend minął niestety zbyt szybko.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mój weekend niestety minął na nauce :(
    Dziękuję za odwiedziny, również obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. w sobote leniuchowałam a w niedzile nauka i nauka

    OdpowiedzUsuń
  7. Cieszę się że miło spędziłaś ten czas. Trzymaj się cieplutko!

    http://odnalezc-harmonie.bloog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  8. kochanie wiesz za co cie przepraszam oddam ci sie w naturze:***

    POPrawimy to a mi wekend minal zajbiscie!!!<3

    OdpowiedzUsuń
  9. No i ptaszki dokarmione :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam nadzieję, że uda Ci się naprawić aparat :)

    xwelcome-to-my-circusx.blogspot.com / wpadniesz?

    OdpowiedzUsuń
  11. Słyszałam dużo dobrego o tych woskach ;-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Hej chciałabym zaprosić Cię na mojego bloga gdzie nominowałam Cię do LBA. Szczegóły w ostatniej notce ;)

    http://milka966.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. wróbelki - jak słodko ^^

    OdpowiedzUsuń
  14. Też mam w końcu ferie :)
    Również obserwuję :D
    kinderkowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Wróbelki <3 Super zdjęcie :D

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające wulgaryzmy świadczą o osobie, która je dodaje, a nie o treści bloga.