Obserwujesz?

środa, 26 lutego 2014

SPRING? DRESSES INSPIRATIONS

Hej ;)

Czasem mam taką naleciałość, ze lubię nacieszyć oko ładnymi ubraniami - dziś padło na sukienki wiosenne. Pogoda robi się coraz ładniejsza, więc na pewno już niedługo na ulicach będzie można zobaczyć panie z odkrytymi nóżkami. Post bardzo krótki, piszcie, która inspiracja najbardziej przypadła Wam do gustu :)

Lubicie nosić sukienki?

Jak widzicie dodałam nową zakładkę MOJA TWÓRCZOŚĆ Obecnie jest ona w budowie, ale będę dodawać na bieżąco swoje wiersze, tak więc zapraszam do lektury.











Cya ;)

8 komentarzy:

  1. Ostatnia zdecydowanie w moim guscie. Jak letnie, to musza byc kolorowe i kwiatowe i zwiewne. Przynajmniej taka moja opinia! :P
    Pozdrawiam :)

    Kokainovva xxx

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie są naprawdę śliczne ! <3

    Zapraszam :)
    aggie-agie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnia bardzo mi się podoba.
    Ogólnie nie noszę zbyt często sukienek, ale w lato lubię ubrać.
    Pierwsza też jest śliczna.

    milka966.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. musze miec baaadzo dobry dzien zeby zalozyc kiecke ;)

    zapraszam do siebie!

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam sukienki lekkie wiosenne, sama nie mogę się doczekać jak schudne i bede mogła się w takiej pokazac:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Granatowa i czerwona są śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Latem sukienki są okej, zimną, to u mnie raczej rzadkość :P W ogóle jakoś nie przepadam za sukienkami, zakładam je tylko na większe okazje :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładne te sukienki ;) uwielbiam je latem.

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające wulgaryzmy świadczą o osobie, która je dodaje, a nie o treści bloga.