Obserwujesz?

poniedziałek, 3 lutego 2014

POKAŻ SWOJE NOGI

Hej ;)

Która z nas nie marzy o zgrabnych nogach? 
W Internecie jest mnóstwo przykładowych ćwiczeń, które mają pomóc w walce o upragniony wygląd. Dzisiaj ćwiczyłam przez godzinę, chociaż muszę przyznać, że tak szczególnie mi się nie chciało... Jednak nie czas na leniuchowanie ;)

Jakie preferujecie nóżki?
 Możecie wklejać linki do zdjęć w komentarzach, jestem ciekawa Waszego zdania ;) 

Moje inspiracje:





A tu macie moje krótkie parówki:


 KLIK

Cya ;)


25 komentarzy:

  1. I tak uwielbiam Twoje krótkie parówki <33

    OdpowiedzUsuń
  2. Według mnie nogi z pierwszego zdjęcia są okropne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. no z tego 1 są straszne
    http://rozaliafashion.blogspot.com/2014/02/stylowa-sukienka.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi też się chude nogi nie podobają ( jak z pierwszego zdjęcia). Wolę zgrabne i na pewno nie patyczakowate! :))

    OdpowiedzUsuń
  5. myje je szamponem i psikam odżywką z gliss kur i tyle ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej Bardzo fajny blog :-) Bardzo mi się podoba.
    W wolnych chwilach zapraszam do mnie :-)
    http://kassiiaa.blogspot.com/
    <3 pozdrawiam !!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. ty parówo!!!<3 te ost nnajlepsze szkolee bedzie bajecznie i znów sie zacznie:P every day workout!

    OdpowiedzUsuń
  8. Która nie marzy o zgrabnych, długich nózkach ;d Zapraszam do siebie http://blondieslifetime.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkie nogi na swój sposób są ładne, bo wszystkie są niepowtarzalne. :) Pozdrawiam. :)
    beautifulsweetnessfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Masz bardzo gładką skórę i jest się czym cieszyć :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ta modelka z różowej sukience chyba ociera się o anoreksje :( ale ta obok ma piękne nóżki :)

    http://takbardzokosmetycznie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja tam nie lubie swoich nóg ;_;

    agnieszka-codziennosc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Planuję rozpocząć jakieś ćwiczenia na nogi ;)
    Fajny blog^^

    Obserwujemy? Ja już obserwuję! ;)
    http://codzia-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. ja marzę o delikatnie umięśnionych udach i malutkich łydkach ;d

    OdpowiedzUsuń
  15. Te z pierwszego zdjęcia to już przesada :D Ja to chodzę do sport clubu i ćwiczę nogi :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mi nogi z pierwszego zdjęcia zdecydowanie się nie podobają, ale za to z trzeciego to co innego. :)
    Sama takich mieć na pewno nie będę, nie moja budowa ciała - u mnie mięśnie robią swoje. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Great post :):) http://outsidefashioncatwalk.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  18. Każda chciałaby piękne,zgrabne nogi :) Napewno nie takie jak laska z 1 zdjęcia, strrrrasznie chude :(

    OdpowiedzUsuń
  19. kto by nie chcial miec pieknych nog, bardzo pomaga jazda na rowerze i nie musisz sie katowac by uzyskac wymarzony efekt;)

    OdpowiedzUsuń
  20. hej. znam Cię, ale nie chcę się ujawniać.Widzę, że się odchudzasz i pijesz czerwoną herbatę. Ja też tak robiłam. Teraz leczę się już 4 rok przez to świństwo. Dobrze Ci radzę- odstaw ją, bo sieje spustoszenie w organizmie, tym bardziej przy tak malo kalorycznych posilkach.. Musialam Ci to napisać. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. wszystkie sa okropne

    OdpowiedzUsuń
  22. Te z inspiracji są stanowczo za chude i niezbyt zgrabne ;)
    Ja ćwiczę od 1,5 tyg. po ok. 45 min. dziennie przy ulubionej muzyce, jem natomiast normalnie, a efekty już widać - 2kg ;) Nie zależy mi jednak nie zrzuceniu nie wiadomo ilu kg, tylko wyrzeźbieniu brzucha i nóg.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające wulgaryzmy świadczą o osobie, która je dodaje, a nie o treści bloga.