Obserwujesz?

poniedziałek, 24 lutego 2014

OSZCZĘDZACIE?

Hej ;)

Poniedziałek to taki okropny dzień, którego wielu z nas nie lubi. Tak miło się leniuchowało w weekend, nawet z tym moim nieszczęsnym katarem! Dobrze, że wpadła mi piątka z angola, taki miły akcent dnia. Nie lubię jednak wracać tak późno, bo czekam dwie godziny na autobus, a w CCH po prostu jest nudno.

Ostatnio znalazłam 20gr i wrzuciłam do skarbonki. Lubię mieć takie pieniądze na czarną godzinę. W ogóle od jakiegoś już czas oszczędzam tak solidnie. Kasa będzie mi bardzo potrzebna na wyjazd, a to mój cel ;)
Czasem mam takie małe zachcianki, jak każda kobieta zresztą i był czas, kiedy ulegałam pokusom - a to jakaś maseczka, a to krem... Teraz kupuję tylko to, co jest naprawdę niezbędne. 
Myślę, ze każdy z czasem zaczyna uczyć się poprawnego gospodarowania pieniędzmi. Nie są one najważniejsze, ale bez nich jest trudno.

Oszczędzacie?




Cya ;)

18 komentarzy:

  1. Staram się oszczędzać :) Ale czasami mam tak, że zobaczę coś i w jednej chwili muszę to kupić - wtedy z oszczędzania nici.

    OdpowiedzUsuń
  2. Oszczędzam :) aaa i mam swojego świniaka skarbonkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja gdy mam w ręce 10 zł i pójdę do sklepu to nie umiem wydać całości nigdy tylko 1/2 z tego więc chyba oszczędzam xD

    http://joanna-passion-life-dreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Oszczędzanie ahh ja dzisiaj byłam na zakupach trochę wydałam,ale aparat był moim celem no to mam :)
    Generalnie zawsze mam kasę na czarna godzinę i mam skarbonkę na drobniaki,kto wie kiedy będę potrzebne :)
    Pozdrawiam

    biszkopcik86.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja niestety nie potrafię oszczędza ;|

    OdpowiedzUsuń
  6. Najważniejsze żeby mieć cel i na co zbierać, wtedy jest łatwiej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Staram się oszczędzać, ale nie zawsze mi się to udaje ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie powiedziałabym, że oszczędzam, ale rozsądniej wydaję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie bardzo trudno z oszczędzaniem, niestety :/
    maniaa-mania.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja właśnie zaczęłam oszczędzać,zbieram na samochód.Chociaż strasznie mnie korci żeby na większe zakupy ciuchowe iść:)

    OdpowiedzUsuń
  11. co umiem to odkładam ;) ostatnio nawet założyłam się z moim narzeczonym, ze nic nie kupię z ciuchów, butów i torebek przez miesiąc ;D na razie trzymam się dzielnie przez ponad 2 tygodnie ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja juz nie mam szkoly do splacania, a ona pochlaniala caly moj pol etatowy zarobek ;p na szczescie w kwietniu koncze ostatni rok i obecnie od miesiaca jestem wolna od jakichkolwiek oplat z jej tytulu :D i yayyy w koncu moge oszczedzac i mi sie to udaje. Chce hawaii ♥

    Ania, http://taffydream.net/blog/

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ciekawy blog! +Obserwuję :))
    Currantexcellent.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja mam słoik po kawie i zbieram na telefon ;p

    http://too-young-and-too-old.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam wielki kłopot z oszczędzaniem i ciężko mi to robić, ale muszę zacząć bo chcę uzbierać.
    Nie lubię poniedziałków, ale to taki zdołowany dzień, że chyba nikt go nie lubi.
    Super post.

    milka966.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja oszczędzam bo muszę, poza tym samo zostaje mi zawsze coś. Ale nie żałuję sobie na zachcianki no chyba że są to zachcianki z rzędu 200 zł to się powstrzymuję :P

    OdpowiedzUsuń
  17. zawsze jak mam 2 zł w portfelu to od razu wędruje do świnki :)
    zapraszam do siebie :)
    http://thewayoflife86.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Oszczędzanie jest takie ... TRUDNE!

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające wulgaryzmy świadczą o osobie, która je dodaje, a nie o treści bloga.