Obserwujesz?

poniedziałek, 17 lutego 2014

NEW WORKOUT PLAN

Hej ;)

Co tam u Was?
Pierwszy dzień w szkole po feriach minął całkiem spoko, jutro sprawdzian z niemca i angola, ale luz, no i na trzecią lekcję dopiero, to się wyśpię. Zanim przejdę do najważniejszej części posta, chcę Was zachęcić do piosenek Violetty Villas, tu macie link do jednej z moich ulubionych KLIK 
Uwielbiam słuchać ten głos, niektóre teksty doprowadzają mnie do łez, i dobrze. 

Wychodząc dziś rano na autobus poczułam takie rześkie powietrze, prawie jak wiosenne, słońce i te sprawy - uśmiech cały dzień ;) Mam nowe plany, muszę zrobić listę rzeczy, które chcę zrealizować do wyjazdu. To będzie taki przełom w życiu, na pewno będzie jakaś przerwa w blogowaniu, ale postaram się nie na długo, do wakacji jeszcze sporo czasu ;)

Teraz czas na najważniejsze: zmieniam plan treningów, kiedyś Wam zrobiłam post o tym jak wygląda mój trening LINK DO POSTA
Czas na zmiany. Jak zmieniać, to zmieniać wszystko ;) Przez ferie przytyłam ~2kg. Obecnie ważę 46, dlatego mam zamiar się rzeźbić. Wiem, ze to śmieszne przy tej wadze, ale spróbować nie zaszkodzi. Teraz chcę skupić się na brzuchu, ramionach, nogach i pupie. Ciekawe, co z tego wyjdzie. 
Nie rozpisałam jeszcze do końca treningu, ale będzie się składał z intensywnej rozgrzewki i tych kluczowych ćwiczeń, takich jak brzuszki zwykłe i te na boczne mięśnie brzucha. Będę robić przysiady (w dużych ilościach) i pompeczki męskie (śmiejcie się, ale nie umiem damskich) ;)
Do tego dojdzie taniec, no i zdrowe jedzonko

A tu zdjęcie, które wpadło mi w oko:




Cya ;)

12 komentarzy:

  1. Ja od zeszłej niedzieli tak na maxa wzięłam się za siebie i -3kg :D, co prawda pomogła mi angina;), ale za to nie chodziłam na Zumbe :/, dopiero jutro wracam;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja już też mam ochotę na ćwiczenia!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię ćwiczenia,nie wszystkie mogę wykonywać ze względu na chorobę,ale jednak zawsze troszkę się poruszam :)
    Lubię Mel B,zumbę etc. Dziś mąż kupił mi małe różowe hantelki hehe także nowy sprzęt zobowiązuje :))
    Pozdrawiam

    biszkopcik86.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Powodzenia w treningach :) Ja ostatnio zaczęłam robić wyzwanie 30 dni przysiadów, i czasem Mel B - jest fajnie :) Chyba tak nadchodząca wiosna motywuje do treningów:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastycznie że czuć już wiosnę. Swietne plany. Uda Ci się na pewno. Trzymam kciuki w dążeniu do wymarzonej sylwetki. Trzymaj się cieplutko!

    http://odnalezc-harmonie.bloog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  6. Powodzenia w Twoich zmianach treningowych! :)) ja od jakiegoś czasu staram się ćwiczyć najpierw z chodakowską, a teraz z Mel b :D jak na mnie i moje lenistwo i nienawiść do takich ćwiczeń idzie mi w miarę ok :D Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja jakoś nie mam motywacji do ćwiczeń :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj, mi rowniez przydaloby sie popracowac nad brzuchem ;) Powodzenia i wytrwalosci Ci zycze :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja ćwiczę codziennie, ale nie nakładam sobie dużych porcji ćwiczeń. Po prostu ćwiczę ile mogę :) polecam też miesięczne wyzwania :p

    OdpowiedzUsuń
  10. ja ćwiczyłam przed feriami, a potem jakoś w ferie nie miałam czasu :c muszę się wziąć w garść i sie znowu zacząć ćwiczyć! :):)

    http://smilesmile83.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale super post !!!
    Klikniesz u mnie w baner sheinside.com ???
    Na pewno się odwdzięczę ;)
    key-tina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające wulgaryzmy świadczą o osobie, która je dodaje, a nie o treści bloga.