Obserwujesz?

sobota, 1 lutego 2014

MÓJ CHŁOPAK MALUJE MNIE

Hej ;)

Najbardziej ucieszyło mnie dzisiaj to, że nie było mrozu ;) 
Pisałam Wam, że wstawię make up, ale jakoś nie miałam weny... Najpierw zaczęłam kombinować z jasnymi odcieniami, potem trochę ciemniejsze i w sumie nic z tego nie wyszło. W dodatku mój aparat odmawia posłuszeństwa ;( 
Pierwszy raz mam okazję pokazać Wam zdjęcia w innym stylu, ponieważ mnie i mojego dziubka poniosła wyobraźnia. 

A jak Wy spędzacie sobotni wieczór? ;)




Cya ;*

10 komentarzy:

  1. Twój blog jest niesamowity *.* uwielbiam sposób w jaki piszesz posty <3
    Na pewno będę tu częściej zaglądać!
    Obserwujemy? (jak tak to daj znać a napewno się odwdzięczę)
    Zapraszam http://aloohaparadise.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Hahahaha, Aga! Jak ja rzadko komentuje to szok, ale to muszę skomentować. :D

    Wyglądasz z Grzesiem tak dziko. :p
    Świetnie! :D :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Super blog :-)
    Zapraszam również do mnie :-)

    www.kuchniaipodroze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Hhahahah widzę, że się nie nudziliście. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. xd Widzę poniosła was fantazja. Super. Mega pozytywnie :). Mróz już niech nie wraca. Trzymaj się cieplutko!

    http://odnalezc-harmonie.bloog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna zabawa ;) Ja kiedyś mojemu TŻ umalowałam rzęsy ale na nic więcej mi nie pozwolił ;) hi hi Ja wczoraj cały dzień chodziłam z moją Szwagierką po salonach ślubnych szukała sukienki na ślub ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wariaty!:) Pozdrawiam i zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. niesamowici! :D my z Lubym często spędzamy tak czas, ja maluje pazury - on też :D ostatnio robił sobie makijaz na pół twarzy, wyszło mu lepiej niż mi!

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające wulgaryzmy świadczą o osobie, która je dodaje, a nie o treści bloga.