Obserwujesz?

czwartek, 6 lutego 2014

MAKE UP INSPIRATIONS

Hej ;)

Kolejny dzień ferii mija w atmosferze poczucia bezradności. Mówię oczywiście o moim aparacie, który teraz raczył się popsuć. Nie mogę robić zdjęć, dlatego wrzucam Wam moje inspiracje. Numerem 1 zaznaczyłam makijaż, który podoba mi się szczególnie. 

Czy ktoś z Was miał aparat marki Fuji? Piszcie w komentarzach jakie aparaty polecacie. Strasznie przywiązałam się do mojego BenQ... 

Jeśli chcecie być bardziej na bieżąco KLIK
Dajcie znać jeśli lubicie, żebym wiedziała komu odwdzięczyć się ;)





Cya ;)

40 komentarzy:

  1. dla mnie niektóe te makijaże są przesadzone, bez makijazu modelka czy aktorka wygląda zupełnie inaczej, a on ma tylko upiększyć a nie zrobić z nas inną osobę

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jakoś tak nie lubię mocnych makijaży, wolę naturalne.

    Skom? http://madame-carmelle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Super, pierwszy jest rewelacyjny,ale inne też super. Ja chyba wykorzystam ten mexa sexi na Walentynki hehehe :)

    http://biszkopcik86.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładne makijaże, aczkolwiek ja za takimi nie przepadam :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Wydaje mi sie, że źle bym się czuła w takich mocnych makijażach ale to nie zmienia faktu że są swietne ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja nie lubię takich mocnych makijaży :)
    Zapraszam do siebie i jeśli Ci się spodoba do obserwacji:) --> http://veneaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. fajne makijaże :) dobrze, że trafiłam na taki post bo ostatnio jestem znudzona moja codzienną kreską na oku :) może coś pokombinuję

    slodkieslodkieczary.blogspot.com obserwujemy? :* odwdzięczę się!

    OdpowiedzUsuń
  8. WOW! Te makijaże są piękne <3

    OdpowiedzUsuń
  9. piękne makijaże:D
    http://rozaliafashion.blogspot.com/2014/02/black-and-white.html

    OdpowiedzUsuń
  10. super post! świetny blog:) pozdr i zapraszam do mnie,jeśli się spodoba zaobserwuj,na pewno się odwdzięczę i proszę o KLIK u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. mi sie strasznie 3 widzi ;oo
    super inspiracje ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja mam Fuji jestem zadowolona :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne makijaże :)
    Jam mam aparat FujiFilm Instax Mini, ale używam go okazjonalnie ;)
    Zdecydowanie wolę mojego nikona :)))

    OdpowiedzUsuń
  14. polecam ci nikona, a jeśli szukasz czegoś tańszego to samsungi też oferują dosyć dobre aparaty ;) ja używam tylko mojego aparatu w telefonie, ponieważ domowy niestety jakiś czas temu zepsułam :( super notka! <3 chciałabym umieć zrobić sobie taki makijaż, byłoby cudownie ;))
    zapraszam cię takze do mnie. mam nadzieje, ze spodoba ci sie moj blog i zaobserwujesz <3 your-clothes-your-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Barbara Palvin z pierwszego zdjęcia <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne makijaże dla młodych dziewcząt, zachwyciłam się:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetnie wykonane makijaże. :33 Ja mam BenQ i daję radę. :P Chociaż w sumie teraz nawet telefon jest mega okej, bo prawie nie różni się pikselami. :]

    OdpowiedzUsuń
  18. Super sa te inspiracje :D

    Zaprasza do obserwacji - odwdzięczę się :)
    http://lethaal.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. świetne makijaże.
    barbara palvin jest też ♥

    OdpowiedzUsuń
  20. hej oczywiście już obserwuję! pozdr i zapraszam do mnie i proszę o KLIK :) w wolnej chwili:)

    OdpowiedzUsuń
  21. faktycznie, ten który oznaczyłaś jedynką też najbardziej mi się podoba :) cóż ja niestety w kwestii aparatu nie pomogę, gdyż mam pentax'a ;<

    www.no-more-surprises.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Jestem wielką miłośniczką wizażu, świetne makijaże.

    Zapraszam, http://www.beautifulsweetnessfashion.blogspot.com. :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczne makijaże *-*
    Polubiłam ;*
    Obserwujemy? Ja już. http://upitaazyciem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Mi najbardziej podoba się 2 makijaż *.* Lubię takie mocno zaakcentowane i ciemne usta. Śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetne makijaże, ja niestety ngidy nie potrafilabym takich zrobić ;D i pewnie wyglądałabym w nich co najmniej dziwnie :)

    ringletss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Oczy na pierwszym zdjęciu są nieziemskie!
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Mi podoba się pierwszy i ten pod nim :)

    OdpowiedzUsuń
  28. świetne makijaże!
    Bardzo mi się podobają! :))
    Pozdrawiam cieplutko ♥

    Co powiesz na wzajemną obserwację?

    OdpowiedzUsuń
  29. ✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿
    Widzę, że włożyłaś dużo pracy w ten blog.
    Naprawdę mi się podoba :)
    Z niecierpliwością czekam na kolejne posty <3
    A może obserwacja za obserwację?
    Jeśli zaczniesz, na pewno się odwdzięczę :3

    http://kate-and-her-world.blogspot.com
    ✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿

    OdpowiedzUsuń
  30. Makijaż na drugim zdjęciu jest genialny <333

    OdpowiedzUsuń
  31. Wow wszystkie piękne:) ale wybieram zdecydowanie 2 zdjęcie:)raz na karnawał z tymi cekinami różowymi :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Jeśli chodzi o aparaty to polecam jedynie soniaki i nikony ;)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające wulgaryzmy świadczą o osobie, która je dodaje, a nie o treści bloga.