Obserwujesz?

wtorek, 25 lutego 2014

LIKEMORE

Hej ;)

Co za piękna pogoda, aż chce się żyć ;) W końcu słońce, niech już jest wiosna. Chcę zostawić zimowy płaszcz w szafie! W dodatku wiosnę zwiastują moje koty, które w każdej chwili korzystają ze słońca, Xena i jej akrobacje na trawie ;) A Brajan z uwagą się przygląda... 
Byle do piątku. A jak Wam minął ten dzień?

Chciałabym Was zachęcić do korzystania ze strony LIKEMORE
Dzięki niej możecie zrobić sobie bezpłatną reklamę, pozyskać nowych fanów, a nawet poznać ciekawych ludzi. Wykonując zadania, zbieracie punkty, które możecie potem wykorzystywać do zdobywania wiernych czytelników, np. na FB. 
Poza tym, dla mnie ważną rolę na każdej stronie www odgrywa szata graficzna, która w przypadku LIKEMORE jest bardzo przejrzysta. Odkryłam tę stronę jakieś dwa tygodnie temu i po tym czasie mogę Wam ją polecić ;)

Znałyście tę stronę?



Cya ;)

15 komentarzy:

  1. Pierwszy raz o niej słyszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. nigdy o niej nie slyszalam;p nie mam fanpage na fejsie.. nie wiem czemu, nie przemawiają do mnie jakos ;p

    zapraszam do siebie na nowego posta!
    www.agnes-show.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. nie słyszałam jeszcze o tej stronie

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie słyszałam,może dlatego że nie mam FB :)
    Pozdrawiam

    biszkopcik86.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znałam tej strony, ale może skorzystam ;)
    U mnie tydzień bardzo ciężki, 8 kartkowek + sprawdzian. ;c A ja jestem chora, niestety muszę chodzić do szkoły, żeby potem nie mieć zaległości, rrr!

    http://too-young-and-too-old.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam strony i nie słyszałam o niej, ale warto sprawdzić.
    Ja korzystam z ostatnich dni ferii.

    milka966.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znałam tej strony *0*

    Masz ciekawe posty ;) Widać, że piszesz z sensem i nie na odczep się :*
    Obserwuj za Obserwuj ? :)
    Jeśli tak to wejdź na mojego bloga zaobserwuj i napisz w komentarzu a ja zrobię dokładnie to samo.
    Mam pytanie kto ci robił Desing bloga ? :)
    Jeśli możesz to odpisz u mnie w komentarzu :) będę wdzięczna <3

    http://zosia-zosiulkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znałam tej strony :) Ale dzięki Tobie ją poznałam i może skorzystam,a przynajmniej zajrzę :) Ciekawie piszesz posty,wciągające i miło się czyta.
    http://inspiredbylifeman.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znam tej strony. Chętnie zajrzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nigdy nie słyszałam nic o tej stronie wcześniej :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny blog! Obs za obs? Daj znać :)
    paulaaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawy blog.

    http://gabriel-data.blogspot.com/

    Obserwacja za obserwacje? Zaobserwuj, zobaczę zrobię to samo!

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie słyszałam o tej stronie o.O
    cuddlanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Nigdy o niej nie słyszałem, może kiedyś w wypróbuję :D

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające wulgaryzmy świadczą o osobie, która je dodaje, a nie o treści bloga.