Obserwujesz?

środa, 19 lutego 2014

DZIEŃ DOBRY

Hej ;)

Wczoraj miałam napisać post, ale nie byłam w stanie. Totalny dół, ale na szczęście mam jeszcze przyjaciół, którzy potrafią rozbawić i pocieszyć. Tak szybko ten czas leci, spaliłam dziś pamiętnik, bo chcę rozpocząć nowy etap w życiu. Nadal nie ćwiczę, a waga stoi w miejscu - 46kg. Cieszy mnie to. Dostałam dziś dwie czwórki z histy ;) Zacieszam się tym i nawet nauczyłam się na jutro, bo skończyłam lekcje szybciej. Włosy jeszcze świeżutkie, mimo że myłam je w niedzielę. Nafta ma na nie dobry wpływ, ale zobaczymy, co będzie dalej. Ostatnio miałam ochotę pofarbować się, ale nie uległam pokusie. Zapuszczam i nie będę ich teraz niszczyć. Aparat nadal robi liche zdjęcia, a za bardzo nie mam kasy na nowy. No, cóż, damy radę. 

Piosenka, którą dedykuję moim przyjaciołom <3 KLIK

A co tam u Was? 
Może polecicie coś na szybszy porost włosów?




Cya :)

18 komentarzy:

  1. mnie od jakiegoś czasu kusi by zafarbować włosy, ale nie chce sobie ich niszczyć zwłaszcza że mam falowane

    http://takbardzokosmetycznie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Też mnie kusi farba, bo chętnie bym coś zmieniła w sobie, ale nie chcę obciążać moich słabiutkich włosów ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dobre są wcierki do włosów np Jantar
    Można pić pokrzywę i skrzyp
    Pozdrawiam

    biszkopcik86.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz ładny kolor włosów, nie farbuj ich. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie pal pamiętników, kiedyś będziesz się z nich śmiać.

    OdpowiedzUsuń
  6. To zabrzmi może głupio, ale najlepszym sposobem na szybszy wzrost włosów jest... ścięcie ich!
    Ja marzyłam o długich włosach - miałam do ramion. Poszłam do fryzjera. Powiedział mi, że końcówki mam strasznie zniszczone i nie urosną mi długie włosy. Zalecił ścięcie włosów - ścięłam na boba - ciutke więcej niż za ucho. W niecały rok urosły mi włosy na długość po piersi:) a nawet dłuższe;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja sobie ostatnio zrobiłam pasemka i chociaż prawie wcale ich nie widzę, to czuję się ,,odmieniona" :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja niestety nie pomogę , bo nie używam takich rzeczy (:

    OdpowiedzUsuń
  9. Znam to doskonale, gdy jednego dnia chce się farbować włosy a drugiego już nie :D Ja ostatnio zapragnęłam wrócić do naturalnego koloru.

    OdpowiedzUsuń
  10. jeśli chodzi o włosy proponuje olejek arganowy lub olej kokosowy ♥

    To mój nowy blog, jeśli Ci się spodoba skomentuj, zaobserwuj a na pewno się odwdzięczę
    sweet-milenkaaa.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Nowy katalog blogów - ekatalogblogow.blogspot.com. - wpisz za darmo bloga do katalogu, będzie lepiej widoczny w sieci.
    Pozdrawiam
    moh

    OdpowiedzUsuń
  12. na włosy? dobry szampon lub coś z apteki, napewno ktos ci doradzi!

    zapraszam do mnie na filmik dla świetnych blogerek i Ty też do nich należysz więc liczę na to, że go zobaczysz :) obserwujemy?
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. przyjaciele u boku to prawdziwy skarb! ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. chciałabym Ci powiedzieć, że bardzo podoba mi się twój blog. Jest tu tak miło i przytulnie. A do tego ten śliczny wygląd bloga. <3 Naprawde masz talent do prowadzenia bloga. Oby tak dalej!:* Może masz ochote na obserwacje, oczywiście jeżeli Ci się spodoba mój blog. Napisz w komentarzu :*

    ¦¦¦¦¦¦¦ WWW.MALINKAXPP.BLOGSPOT.COM ¦¦¦¦¦¦¦

    OdpowiedzUsuń
  15. ja tam lubię farbować włosy, oststnio wybieram naturalne farby i nie narzekam

    OdpowiedzUsuń
  16. Na szybszy porost włosów podobno dobre jest Kaminomoto ;)
    Nie mogę napisać czy działa, bo paczka jeszcze do mnie nie doszła, ale jest dużo pozytywnych recenzji :D

    Zapraszam do czytania i komentowania mojego bloga ;)
    Brilliantlyy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające wulgaryzmy świadczą o osobie, która je dodaje, a nie o treści bloga.