Obserwujesz?

wtorek, 7 stycznia 2014

ZMIEŚCIĆ SIĘ W 500KCAL

Hej ;)

Powrót do szkoły wiąże się zawsze z tym samym - wstawanie wcześnie rano. Mój budzik dzwoni o 06:15, gdzie mogłabym sobie jeszcze smacznie spać, tak jak dziś... 
Codziennie mieszczę się w 500kcal, sama nie wiem jak to robię. Po prostu, gdy wyznaczam sobie większy limit - jem mniej, jak ograniczam - jem więcej. Wydaje mi się, że to mózg czy ludzka podświadomość  przesyła te myśli... Nie wiem, nie znam się ;P

45kg na wadze. Teraz nie mogę się już poddawać, trzeba ćwiczyć i dążyć do celu. 
Moja kicia chyba jest w ciąży, co prawda nie ma brzucha jeszcze, ale tak mi się wydaje. Zobaczymy, co z tego będzie. Fajnie, gdyby miała małe, bo z małymi kociakami zawsze jest wesoło ;]

Na obecną chwilę mam 159 obserwatorów. To dla mnie ogromny sukces.
Dziękuję <3


Co tam u Was?

Cya ;)

7 komentarzy:

  1. Fajnie, że już masz to 45 kg! ;) Bliżej do celu ;)
    Ja nie dałabym rady zmieścić się w 500 kcal, powodzenia, trzymaj się ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj, czy mogłabyś napisać swój przykładowy jadłospis na te 500 kcal? Byłabym wdzięczna. Pozdrawiam i powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla własnego dobra... proszę zwiększ kalorie kochana :*! żebys była zdrowa !:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cieszę się bardzo, że Twoje bilanse są bardzo dobre. Tak koteczki ale będzie słodko. Porób zdjęcia jak się urodzą. Trzymaj się cieplutko!

    http://odnalezc-harmonie.bloog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  5. 45 kg?! Wow! Ja dążę do 50 przy wzroście 170

    OdpowiedzUsuń
  6. Dieta, odchudzanie, brr! To nie dla mnie, kocham jeść i nie rozumiem jak można sobie odmawiać takiej przyjemności. Czy chudość gwarantuje szczęście? :)

    OdpowiedzUsuń
  7. super post:D
    http://rozaliafashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające wulgaryzmy świadczą o osobie, która je dodaje, a nie o treści bloga.