Obserwujesz?

piątek, 3 stycznia 2014

ZAPISANE W GWIAZDACH

Hej dziewczyny! ;)

Co tam u Was ciekawego?
Ja dzisiejszy dzień zaliczam do udanych! Dostałam dwie trójki z polaka, więc całkiem nieźle. Poza tym zaraz idę trenować, no i zmieściłam się dziś również w 500kcal.
Wzięłam sobie do serca Wasze komentarze o tym, ze jest to mało i na pewno przemyślę. Problem polega na tym, ze trudno jest mi przestać liczyć kalorie. 

Dzisiaj jednak chciałabym zapytać Was czy wierzycie w horoskopy?
Swego czasu ciągle je czytałam i się nimi sugerowałam, teraz jakoś nie mam czasu, więc tego nie robię, ale co Wy myślicie na ten temat?

Jaki jest Wasz znak zodiaku? 
Mój to Bliźnięta i nie wiem jak to jest, ale gdy czytam charakterystykę tego znaku to tak jakbym czytała o sobie ;)

Chętnie posłucham też Waszego zdania.




Cya ;)

12 komentarzy:

  1. Ryba :) i tez mam takie wrazenie, ze czytam o sobie, ale nie wierze im.. ;) i rzeczywiscie 500 kcal to malutko :C

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja kiedyś czytałam numerologię mojego urodzenia, i powiem dużo się zgadzało:) a moze to tylko podświadomość ludzka która sobie takie rzeczy wyobraża :) buźka:*

    OdpowiedzUsuń
  3. Mine is pisces

    Follow each other on GFC? please let me know.
    didianadi.blogspot.mx

    OdpowiedzUsuń
  4. Swietny bilans. Super że ćwiczysz. Dobre ocenki masz. Polski nie jest przyjemnym przedmiotem. Nie wierz w horoskopy. Twoje życie zależy wyłącznie od Ciebie. Trzymaj się cieplutko!

    http://odnalezc-harmonie.bloog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  5. raczej nie czytam horoskopów, ale z tego co widziałam to jestem typowym Skorpionem, potwór z opisu i tyle :P

    OdpowiedzUsuń
  6. 1000 kalorii to jest malo, 500 to już nie jedzenie . Nie można jeść ciągle 500 kalorii bo sie wpada w anoreksje , a jak sie je tyle a potem 2 razy tyle to jest efekt jojo.
    Zapraszam do nas na www.ddoubles.tk
    Obs za obs?

    OdpowiedzUsuń
  7. nie znoszę horoskopów jakoś mi nie leżą :)

    http://wiktoriaaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja mam barana:) Co do horoskopów, to traktuję je z przymrużeniem oka. Zaobserwowałam i zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Strzelec :) Prowadzisz naprawdę rewelacyjny blog, piszesz ciekawe tematyczne posty, dodajesz magiczne zdjęcia i jesteś przede wszystkim piękna– czego chcieć więcej? Z chęcią obserwuję (GFC) I czekam na więcej!

    Pozdrawiam,
    Katherine Unique


    OdpowiedzUsuń
  10. a ja byk:D
    http://rozaliafashion.blogspot.com/2014/01/brads-brads.html

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające wulgaryzmy świadczą o osobie, która je dodaje, a nie o treści bloga.