Obserwujesz?

poniedziałek, 27 stycznia 2014

WINTER INSPIRATIONS

Hej ;)

Co tam u Was, dziewczyny?

Ja już mam dosyć tej zimy! Ciągle mróz, śnieg... Zimno. Aż się rano nie chce wstawać. U nas tak zawiało, że zaspy po kolana, rano wpadłam w niejedną i to się przyczyniło do zniszczenia butów. No, cóż. Jutro pójdę w new shoes do szkoły. 
W piątek lecimy z dziubkiem na imprezkę do mojej przyjaciółki... Zapowiada się naprawdę fajnie, ale nie wiem czy będzie fotorelacja, bo mój aparat chyba się uszkodził, po zrobieniu zdjęcia są na nim takie paski i kolory trochę zbyt jasne.

Dzisiaj przedstawiam Wam zatem post z inspiracjami zimowymi (zdjęcia z Internetu):











Trzymajcie się cieplutko :*
Cya ;)

17 komentarzy:

  1. U nas rano było -15, a tu do szkoły trzeba iść :C Udanej imprezy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Najbardziej podoba mi się sweter na zdjęciu 3 od końca :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super inspiracje :) Nie lubię zimy ...

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne inspiracje! Szczególnie podoba mi się 3, 4 i 6 :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kocham inspiracje! :)
    http://red-hairedfashionista.blogspot.com/
    Pytałaś o obserwację - ja już :))

    OdpowiedzUsuń
  6. zima tak się ładnie prezentuje na zdjęciach :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne zdjęcia. Nie wiem dlaczego, ale jakoś Twój post bardzo mnie wciągnął (szkoda, że krótki). Widziałam już dużo modowych blogów, a Twój to jeden z nielicznych, które mi się podobają :)
    Również obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam zimowe zdjęcia, biel, śnieg :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ladne zdjecia szczegolnie drugie przypadlo mi do gustu :)

    www.kruchaszarlotka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Zazdroszczę tych zasp. Jak już jest zimno to mogłoby u nas spaść dużo śniegu. Miłej imprezy. Trzymaj się cieplutko!

    http://odnalezc-harmonie.bloog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  11. u nas też śnieg, a stylizacje na zdjęciach bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam czytać twojego bloga! Świetnie piszesz, jak prawdziwa, popularna bloggerka! A wygląd? Po prostu booski!

    + Jesteś jedną z moich ulubionych bloggerek i byłoby mi przeemiło gdybyś kliknęła w banner od sheinside i poklikała w linki od najnowsego posta! Liczę na ciebie :*
    paula-paulka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Czyli nie tylko ja mam tej pory roku dość :)

    Zapraszam do mnie :)
    http://jessicaa-moda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajny blog, zapraszam do siebie :)

    http://patrz-w-gore.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Drugie zdjęcie mi się podoba.

    Gdy widzę wiosennie lub wręcz letnio ubrane dziewczyny na śniegu, to mi zimno... ;-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zima piękna na zdjęciach ja już chcę upały :D

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające wulgaryzmy świadczą o osobie, która je dodaje, a nie o treści bloga.