Obserwujesz?

wtorek, 28 stycznia 2014

SPOCZĄĆ NA LAURACH

Cześć dziewczyny!

Dzisiaj chcę Wam pokazać piosenki, w których odnajduję się najlepiej, nie chodzi mi o znajomość dat ich powstania itp., tylko o ich klimat. Na pewno spotkaliście się już z tymi utworami:

Edyta Geppert Szukaj mnie KLIK
Edyta Geppert Jaka róża taki cierń KLIK
Andrzej Rybiński Nie liczę godzin i lat KLIK
Anna Jantar Przetańczyć z tobą chcę całą noc KLIK
Seweryn Krajewski Wielka miłość KLIK
Irena Santor Już nie ma dzikich plaż KLIK
Krystyna Giżowska Złote obrączki KLIK
Edyta Górniak List KLIK

Druga część posta to moje kolejne motywacje w walce o wymarzoną sylwetkę. Zaczęłam stabilizację, ponieważ cały czas ważę 45kg. Przestałam ćwiczyć przez głupi brak czasu... Coś się we mnie wypaliło, jednak, gdy patrzę na wszystkie szczupłe dziewczyny, myślę sobie, że jestem od nich grubsza. To mnie motywuje. Dwa tygodnie ferii to będzie czas ćwiczeń, żadnych głodówek - chcę mały kaloryferek i... Sami zobaczcie. 

Oto moje inspiracje:








Osiągnęłam jeden cel (45kg), osiągnę kolejne ;)

Cya ;*

20 komentarzy:

  1. ZNam wszystkie wymieniona przez Ciebie utwory i także je lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie stawiam sobie celów wagowych, zjechałam z 77 na 70 (mam 180cm wzrostu) i teraz znowu przybieram na wadzę bo buduje mięśnie. Jak dla mnie to ile się waży nie ma znaczenia. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. też pracuję nad małym kaloryferkiem :D
    powodzenia ! :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię te piosenki :)
    i pewnie przydałaby mi się taka motywacja do zrzucenia kilka kilo :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nawet chodzę do sport clubu! :D
    A co do piosenek, to nie znam żadnej :o

    OdpowiedzUsuń
  6. ja też ważę 45 kg :D hmm...i to jest mało więc czemu chcesz jeszcze schudnąć? :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jejciu a ile Ty masz wzrostu ??

    OdpowiedzUsuń
  8. Znam wszystkie utwory. Jakaś chuda :O

    agnieszka-codziennosc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne inspiracje. Jesteś mentalnie niezwykle silna. Dasz radę. Trzymaj się cieplutko!

    http://odnalezc-harmonie.bloog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  10. Kochana nie patrz na wagę, bo podczas ćwiczeń ona w ogóle nie odzwierciedla tego, co dzieje się z naszym organizmem ;) Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Skoro chcesz ćwiczyć, a nie się odchudzać - to OK ;)
    Powodzenia !

    OdpowiedzUsuń
  12. Super te inspiracje ;)
    Ja niestety nie znam tych utworów... mało słucham polskich piosenek xD

    Zapraszam na najnowszego posta : http://brilliantlyy.blogspot.com/2014/01/sheet-mask.html
    ^,^

    OdpowiedzUsuń
  13. Dobre inspiracje co do piosenek to ja osobiście nie lubię polskich piosenek, tzn z polskim tekstem jakoś mnie kłuje w uszy :P

    OdpowiedzUsuń
  14. kochana kocham tą piosenkę wielka miłość<3<3 a inspiracje ładne pupy i nogi jednak wiesz że ja tam wole bardziej rzeźbe i kaloryfer jest za słaby xD Ale dązmy do kolejnych celów!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. inspiracje ,<3
    http://rozaliafashion.blogspot.com/2014/01/zote-zipy.html

    OdpowiedzUsuń
  16. swietne inspiracje!
    my tez bierzemy sie ostro za cwiczenia!
    buziaki!

    Alicja i Magda

    OdpowiedzUsuń
  17. świetny blog ;*
    obserwujemy? - jeśli tak zacznij a ja na pewno się odwdzięczę
    kiniaa-kingaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Super nazwa bloga hihi :)
    obserwuje ! Zagladaj do mnie ! i bedzie mi milo jak zostawisz komentarz :)
    http://alexaspl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające wulgaryzmy świadczą o osobie, która je dodaje, a nie o treści bloga.