Obserwujesz?

środa, 1 stycznia 2014

KOLEJNY ROK, KOLEJNE ZMARTWIENIA

Hej ;)

Jak tam udał Wam się Sylwester? ;)
U mnie nie było tak źle, czas jakoś zleciał, przywitaliśmy 2014. Jakoś jeszcze nie mogę się przyzwyczaić, że człowiek znów się starzeje, ale cóż... ;P

Dziś pozwoliłam sobie ostatni raz na odrobinę łakomstwa. Jutro natomiast od nowa zaczynam się odchudzać. Przez święta nieco przybyło, czas się tego pozbyć. Cel: 43kg! Do końca stycznia chcę dać radę i chyba na tym się zatrzymam, chociaż czuję, ze jak to osiągnę, będę chciała ważyć jeszcze mniej. Czas pokaże ;) Już starłam sobie 2 jabłka do szkoły. 

Moją inspiracją jest to zdjęcie:




Chciałabym chociaż tak wyglądać. Wiadomo, że już nie urosnę, ale chciałabym tak proporcjonalnie wyglądać do swojego wzrostu. Uważam, że mam grube nogi i szerokie ramiona, eh.. ;/
Podobają mi się wystające obojczyki i płaskie brzuszki. Też chcę być taka ;)
Może efektów od razu nie widać, ja cieszę się z tego, że liczba na wadze jest mniejsza.
Jutro trening! ;)

Cya ;*

11 komentarzy:

  1. Sykwester sie udal :) i tez daze do 43 ;)) a ile masz wzrostu? Przepraszam, jezeli jest to gdzies napisane ale jestem na telefonie..
    Piekna inspiracja, chce taki brzusio :)) rowniez uwazam ze mam grube nogi, ale po to sa cwczenia, damy rade :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Would you liked to FOLLOW ME ON GFC?
    Follow me first, then I will Follow back :)

    www.zelaldecoa.com

    Loved your Blog :*
    Hugs,
    zel

    OdpowiedzUsuń
  3. inspiracja idealna !! ;) Zapraszam do mnie na bloga byś kliknęła w baner sklepu Sheinside oraz w linki pod ubraniami :) z góry bardzo dziękuję ! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie odchudzaj się przecież fantastycznie wyglądasz.
    Bardzo podoba mi się twój blog i proponowane przez Ciebie wpisy. Obserwuję i na pewno będę tutaj zaglądać częściej.
    Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do mnie, oraz do obserwowania jeśli Ci się spodoba, choć ja dopiero zaczynam swoją przygodę z blogosferą.

    OdpowiedzUsuń
  5. Inspiracja fajna, ale pamiętaj, żeby robić to rozsądnie. Szczęśliwego Nowego Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sama kiedyś ważyłam 46 kg i jak na mój wzrost a nie jestem zbytnio wysoka wyglądałam za chudo.Więc uważaj z odchudzaniem ponieważ 43 kg nawet przy wzroście 150 to jest spora niedowaga.A objecie ci że zbyt szczupłe Kobiety nie wyglądają wcale sexi. Więc proszę uważaj

    OdpowiedzUsuń
  7. Ojj nie za szczupło. Sama ważę 50 kilo i wystarczy. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. ejj nawet podobna jestes do niej i jak schudniesz i włosy ci urosna to będziesz wyglądac identycznie!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. patrząc na tą dziewczynę sądzę, że jest za chuda, samo wygięcie mowi za siebie - mało pociągające, więc uważam, że nie ma co przesadzać

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające wulgaryzmy świadczą o osobie, która je dodaje, a nie o treści bloga.