Obserwujesz?

poniedziałek, 6 stycznia 2014

JAK WYGLĄDA MÓJ TRENING?

Hej dziewczyny ;)

Dzisiaj post typowo tematyczny. Chcę Wam pokazać ćwiczenia, które składają się na mój trening. Zawsze robię to samo, zmieniam tylko ilość ćwiczeń. 

Rozgrzewka:

1 runda turbo spalanie KLIK
5 minut skakanka (podczas piosenki, która trwa 5 minut)
5 minut rozciąganie (podczas piosenki, która tyle trwa)
10 minut aerobik

Trening właściwy:

5 minut skakanka
15 minut aerobik
5 minut rozciąganie




Polecam Wam te wszystkie ćwiczenia ;)  Nie musicie dążyć do tego, zeby schudnąć czy coś. Można poprawić swój wygląd, a przede wszystkim kondycję ;)

Cya ;)

13 komentarzy:

  1. chce własnie taki stanik sportowy!!! Wygląd i dbanie o kondycje i zdrowie jest ważny a to bardzo nam się przyda w przyszłości... Nie ma nic ważniejszego
    kocham Cię sis<3<3 napier*alamy treningi teraz !!! bo mozesz jeść mało ale i tak się nie chudnie bez nich!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdjęcie motywujące :) Obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie byłabym w stanie tyle ćwiczyć :C znudziłoby mi się po rozgrzewce ;)

    http://smutny-kwiatuszek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. <3
    http://rozaliafashion.blogspot.com/2014/01/brads-brads.html

    OdpowiedzUsuń
  5. ile ja bym dała aby wyglądać jak dziewczyna ze zdjęcia.. :) dzięki za komentarz!

    Loszi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo podobnie ćwicze :)
    http://labelsout-lifedesigners.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja ćwiczyłam kiedyś, ale troszkę inaczej.
    Potem przeniosłam się na gimnastyke artystyczną :)
    Co powiesz na wspólna obserwację ?
    by-julqa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Podziwiam, jesteś genialna w tych treningach. Trzymaj się cieplutko!

    http://odnalezc-harmonie.bloog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  9. Podziwiam Cie za wytrwałość, muszę i ja się zmobilizować i poprawić przed wiosna i letnim sezonem swoja kondycje, gdyż ostatnio się rozleniwiłam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zaciekawiłaś mnie tym jednym wpisem ! Akutalnie zaczynam moją walkę z nadprogramowymi kilogramami ;D ( a jest ich trochę ;D ) !! do dzieła :D

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające wulgaryzmy świadczą o osobie, która je dodaje, a nie o treści bloga.