Obserwujesz?

poniedziałek, 13 stycznia 2014

IMPOSSIBLE

Hej ;)

Co tam u Was?

Dziękuję Wam za kliknięcia w ostatnim poście ;) 
Odwdzięczę się oczywiście, ale potem, bo teraz piszę posta tak na szybko, o 18 trening. 

Ostatnio bardzo polubiłam tę piosenkę

Powiem Wam, że ostatnio zrobiłam się jakaś przedsiębiorcza. Codziennie myślę o przyszłości, głównie o pracy jaką będę wykonywać. 25 kwietnia kończę szkołę, sama nie mogę uwierzyć, że to już koniec zadań domowych i wkuwania. Pewnie będzie mi tego brakować, chociaż zawsze narzekam, że popołudnia mam zajęte nauką.Od kiedy regularnie trenuję, moje życie się zmieniło. Po pierwsze: lepsza kondycja i samopoczucie, po drugie: mam nowe cele i motywację do działań. 




Buźka, cya ;*

7 komentarzy:

  1. dobrze że myślisz o przyszłości, dobrze to o Tobie świadczy, życze powodzenia w dalszej drodze...pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też ćwiczę i mam lepsze samopoczucie ; ) Obserwuję. :)

    http://daaria-daaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie wyglądasz kochana. :*
    Mam nadzieję, że i ja zmotywuję się wreszcie do ćwiczeń. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. podziwiam za motywację do ćwiczeń ;) ja swoją zgubiłam w październiku, bo zostałam obciążona studiami, szkołą policealną i pracą xD troszkę tego mam, tak więc czasu starcza mi tylko na jeden aerobik w tygodniu ;)
    oczywiście obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale ładnie wyglądasz :)
    Jak ja bym chciała wrócić do czasów gdy mi się jeszcze chciało ćwiczyć :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Zatęsknisz za starymi czasami zobaczysz :). Za znajomymi przyjaźniami, nauczycielkami. Trzymaj się cieplutko!

    http://odnalezc-harmonie.bloog.pl/

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające wulgaryzmy świadczą o osobie, która je dodaje, a nie o treści bloga.