Obserwujesz?

środa, 8 stycznia 2014

ILE KOSZTUJE CHWILA SZCZĘŚCIA

Hej ;)

Po szkole poszłam z przyjaciółką do Biedronki, tak z nudów. I oczywiście zaraz było widać, że się odchudzamy - liczenie kalorii, mnożenie ich itp. No, niestety, tak już mamy.
Kusiła mnie Estella toffi, ale doszłam do wniosku, że po co... Zjadłabym i miałabym wyrzuty sumienia. I tak zjadłam dziś z 500kcal, bo w domu skosztowałam odrobinę rosołu. 
Wczoraj nie trenowałam, dziś też już nie będę, bo mam zamiar się wyspać. Jutro 2h treningu, trzeba nadrobić.
Nie wiem jak to się stało, ale wczoraj jeden raz waga pokazała 44,5 i nie wiem czy ona źle działa czy co... Ale byłam w mega szoku! 

Chciałam Was też poinformować, że w styczniu nie pokażę żadnego makijażu, ponieważ nie maluję w tym miesiącu rzęs tuszem, nakładam codziennie olejek rycynowy na trochę, żeby je wzmocnić. W ferie postaram się bardziej zadbać o bloga ;)

Zapraszam Was również na stronkę 
 KLIK 
gdzie możecie kupić dobrej jakości rzeczy w niskich cenach ;) 

Chcę już lato ! 



Cya ;)

8 komentarzy:

  1. też chce lato , kochanie całe lato razem woodstock jarocin wszystkie festiwale koncerty, juwenaliaaa... marzę o tym <3<3<3 Dziękuje za wspaniałe po południe:*

    OdpowiedzUsuń
  2. Tez chce lato ;) mi olejek nie pomogl :( fajnie miec kogos, kto dzieli Twoja 'kaloryczna obsesje' ;) na mnie zawsze patrza sie jak na idiotke xd

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też chcę lato. Skąd ja znam te liczenie wszędzie kalorii. Trzymaj się cieplutko!

    http://odnalezc-harmonie.bloog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana mam nadzieję, że jesz więcej niz 500 kcal dziennie. Wafelek od czas do czasu nie zaszkodzi. :-) jestem troche na tym punkcie przewrażliwiona, odchudzałam się wiele lat. ale uwierz mi, że schudniesz jedząc 1100-1200 kcal. tak czy siak trzymam kciuki, aby udało Ci się osiągnać wymarzoną wagę czy wymiar <3

    http://neffii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. kurcze, nie katuj się tak dziewczyno;) "trochę rosołu" i już wyrzuty sumienia? to Ci nie wyjdzie na dobre, szczególnie w okresie dojrzewania :) bardzo ważne jest, żeby jeść te 5 posiłków dziennie, mile widziane są owoce i warzywa, jak masz ochotę na coś słodkiego - złap za jakiś owoc! jedzenie powinno być Twoim przyjacielem, nie wrogiem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. mnie aktualna pogoda się nawet podoba, bo uwielbiam wiosnę, a teraz jest podobnie ;) bo tak w ogóle to ja nienawidzę zimy ;) pooozdrawiam! =)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawy post, lato lato wróc. :c
    Zapraszam do mnie :

    xnataliaxx.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające wulgaryzmy świadczą o osobie, która je dodaje, a nie o treści bloga.