Obserwujesz?

niedziela, 5 stycznia 2014

GOTOWANIE SPOSOBEM NA NUDĘ

Hej ;)

Czy Wam również nie odpowiada ta pogoda?
Zdecydowanie chcę już wiosnę! 

Nigdy nie miałam większego pojęcia o gotowaniu, bo zawsze wszystko robiła mama. Ja lubiłam robić jedynie jakieś desery z owoców, jogurtów itp. Teraz jakoś bardziej interesuje mnie pichcenie, bo fajnie jest umieć coś sobie zrobić samemu. Nie znam wszystkich przepisów na pamięć jak moja mama, ale z kartką mogę gotować ;)

Wczoraj, gdy już się ściemniało naszła mnie taka nuda i wymyśliłam, że zrobię placki ziemniaczane, takie najzwyklejsze, ale widziałam w Internecie, że można je podawać w różnych formach i robić na kilka sposobów.
Niżej zamieszczam zdjęcia z wczorajszych wariacji kulinarnych. Dodam, że mojemu chłopakowi bardzo smakowały, a dla mnie jednak były za mało pikantne. Następnym razem już będę wiedziała, zeby dać więcej pieprzu ;)

Lubicie placki ziemniaczane?

 
1. Zetrzeć ziemniaki na małych oczkach tarki. Odcedzić.






  2. Zetrzeć jedną cebulę. 







 
3. Dodać 2 łyżki mąki, jedno jajko, sól i pieprz.






4. Wymieszać do powstania takiej masy.






 
5. Smażyć placki aż do zarumienienia lub jeśli ktoś woli bardziej spieczone to dłużej.


 










 
6. Zajadać się plackami ;)



Cya ;*


18 komentarzy:

  1. Kocham placki ziemniaczane <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam placki ziemniaczane a dawno ich nie robiłam, pora to zmienić. Moja rodzinka będzie zachwycona! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja uwielbiam placki ziemniaczane, co dziwne ziemniaków nie lubię takich gotowanych ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądają obiecująco, już wiem co jutro zrobię na obiad ;))

    Zapraszam na 5waystobepretty.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  5. placki wyglądają przepysznie!
    oj zrobiłaś nam smaka ;)
    dziękujemy za odwiedziny! również dodajemy do obserwowanych!
    buziaki!

    Alicja i Magda

    OdpowiedzUsuń
  6. też chce juz wiosne ale wazyc 45 obrażalska!!!!<3

    OdpowiedzUsuń
  7. placki ziemniaczane uwielbiam ale u mnie muszą obowiązkowo byc z jakims sosem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam placki ziemniaczane, szczególnie na słodko :)
    obserwujemy? jesli tak napisz u mnie http://soooooooooswagkocie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. ja uwielbiam ! :) Twoje zdecydowanie wyglądają apetycznie , pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam placki ziemniaczane !♥
    Wymieniam się obserwacjami.
    Zapraszam:
    thenatusworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Kocham placki ziemniaczane. Wygląda obiecująco. Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  12. mmm..., az zglodnialam :DD
    http://weakbreath.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Czekam na wiosnę z utęsknienie. Placki ziemniaczane tak tak tak. Zdecydowanie polecam każdemu. Trzymaj się cieplutko!

    http://odnalezc-harmonie.bloog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  14. Pysznie wygląda :D
    Obserwuję!
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam placki, ale znacznie lepiej smakują gdy ktoś je przyrządzi ;)


    http://perfection-and-harmony.blogspot.com/2013/12/2014-please-be-awsome.html

    OdpowiedzUsuń
  16. u mnie wczoraj cały dzień padało, teraz jest super, ale za tydzień podobno ma już przyjść zima ;o CHCĘ WIOSNĘ! :D
    obserwuję i zapraszam do nas :)

    OdpowiedzUsuń
  17. a ja placków nie lubię :) obserwuję i zapraszam http://aleksa-aleksandra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. ja uwielbiam placki ziemniaczane:) zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające wulgaryzmy świadczą o osobie, która je dodaje, a nie o treści bloga.