Obserwujesz?

czwartek, 2 stycznia 2014

DORADŹCIE!

Hej dziewczyny ;)

Jak Wam minął dzień?
Mnie całkiem nieźle. Zmieściłam się w 500kcal, a do tego trenowałam intensywnie przez 60 minut. Jestem z siebie zadowolona. Jutro także czeka mnie trening. Rozpisałam sobie dni z kcal, ale chyba mimo wszystko postawię na te 500. Chociaż w styczniu ;)

Przychodzę jednak dziś do Was, moje kochane, z zapytaniem:
co sądzicie o tym kolorze farby?
Nie wiem sama dlaczego się waham... 

Taką samą farbą robiłam już na średni kasztan i nie było źle. Ale chciałabym jednak intensywnego rudego. Piszcie Wasze opinie! ;)


Cya ;*

20 komentarzy:

  1. warto próbowac nowości;) ogólnie lubię firmę Marion

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi się bardzo podobają wszelkie miedziane. Boże zazdroszczę! Ja zawsze marzyłam o tym by do moich zielonych oczu mieć gęstą, bujną długą intensywnie czerwoną czuprynę i piegi. No niestety...rudy eksperyment na moich włosach sprawdził się najgorszej ze wszystkich kolorów, a piegów sobie nie dorobię :c Ale Ty jesteś śliczna, a ładnemu we wszystkim ładnie. Zawsze można zmienić z powrotem! Śliczny bilansik, też bym tak chciała. A trenować własnie idę. Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie farbuję więc nie doradzę. 141 fanka Wita :)) Pozdrawiam Serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję ;)). Mi wszystkie pomagają i bardzo je lubię ;))

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolor rzeczywiscie super! :) jezeli Ci sie podoba to ekspperymentuj ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Podziwiam Cię, za te 500kcal!!
    Kolor farby jest świetny! Sama zastanawiałam się nad czymś podobnym.

    OdpowiedzUsuń
  7. 500 kalorii to zdecydowanie za mało! nie rób tego swojemu ciału, na prawdę, nie warto. 1200kcal + dużo cwiczeń kardio. Twoje ciało musi jeść żeby mieć energię do cwiczen. sprobuj miesiąc 1200kcal + 60min intensywnego cardio 5 razy w tygodniu. efekty murowane. obiecuje:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolor farby piękny, jeszcze nie miałam żadnej z tej firmy, muszę kiedyś się skusić :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Swietny bilans. Zazdroszczę wytrzymałości i wytrwałości do ćwiczeń. Trzymaj się cieplutko!

    http://odnalezc-harmonie.bloog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  10. kolor jest świetny ;) od razu pochwal się efektem jak zdecydujesz się :D
    a może obserwacja wspólna? jak tak to zacznij ;)

    LOSZI.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. http://xoprimaxo.blogspot.com/

    zawsze chcialam miec podobny kolor. Właśnie mysle nad zmana, bo od kilku lat mam naturalny, ale nie moge sie zdecysowac.

    OdpowiedzUsuń
  12. Kolorek fajny, także próbuj ! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Tez cwicze jednak wiecej jem.. chociaz ok 1000kcal dziennie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny kolor, na pewno będzie Ci pasował ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. o matko podziwiam, mimo że chcę ćwiczyć to mi się nie chce. :)
    ten kolor farby na pewno będzie do ciebie pasował. :*
    goals-and-passions.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. kolor piękny:
    http://rozaliafashion.blogspot.com/2014/01/nowosci-od-firm.html

    OdpowiedzUsuń
  17. Kolor na opakowaniu jest śliczny ciekawa jestem jaki by ci wyszedł na włosach

    OdpowiedzUsuń
  18. Odcień fabry ciekawy:) ale z takim kolorkiem lkepiej nie ryzykować i zdać się na fryzjerkę , żeby wyszło tak jak chcemy :)
    Obserwuje, a w wolnej chwili zapraszam do siebie :)
    lady-pink-outfit.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające wulgaryzmy świadczą o osobie, która je dodaje, a nie o treści bloga.