Obserwujesz?

poniedziałek, 20 stycznia 2014

DLACZEGO OLEJ RYCYNOWY?

Hej ;)

Dzisiaj trochę o rzęsach.
Każda kobieta chciałaby mieć je piękne i długie, jednak niestety często zdarza się tak, że przez ciągłe używanie tuszu, rzęsy są osłabione. Tak jest w moim przypadku. Dlatego zawsze mam w domu olej rycynowy, który stosuję trzy - cztery razy w tygodniu. Wracam ze szkoły, nakładam maseczkę i przy okazji olejek na rzęsy. Jak? Od starego tuszu wzięłam szczoteczkę, którą dokładnie umyłam, zanurzam w olejku i usuwając nadmiar czeszę rzęsy, zarówno te na dolnej powiece jak i górnej. Jak długo trzymać? Ja zawsze zmywam go razem z maseczką, czyli po ok. 30 minutach, chociaż na pewno nie zaszkodzi, gdyby olejek pozostał na rzęsach dłużej. 

W malowaniu zrobiłam sobie przerwę na miesiąc, od 1 stycznia nie maluję się w ogóle, już widzę małą poprawę w kondycji rzęs. Nie wypadają - to było dla mnie najważniejsze. Dolne stały się troszkę grubsze, więc jest ok.

Dostępność: każda apteka.
Cena: do 10zł.

Stosowałyście? 





Na zdjęciu to nie moje, niestety ;)

Cya ;)

21 komentarzy:

  1. Stosowałam i stosuję, rzeczywiście daje rezultaty ;) Dziękuję za odwiedziny, także obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Stosowałam na rzęsy i na włosy. Ten olejek jest ekstra :D

    http://diamentoowaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi nie pomogło, stosowałam przez 2 miesiące :c

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie stosowałam i nie zamierzam stosować na rzęsy żadnych preparatów jedynie bazę pod tusz ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja nie stosowałam, nigdy nie czulam potrzeby, swoje rzęsy mam długie i gęste

    OdpowiedzUsuń
  6. O tym olejku słyszałam wiele dobrego...czas go kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja także stosuję czasami ;)
    A nakładam go tą samą metodą! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Olej rycynowy to dla mnie coś zbawiennego. Uratował moje włosy przed kompletnym wypadnięciem, paznokcie, rzęsy, jak i przesuszone stopy po lecie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi olejek dodatkowo przyciemnił rzęsy, jednak po dłuższym używaniu zaczął mnie uczulać ;/

    OdpowiedzUsuń
  10. To dobrze, że są jakieś widoczne efekty. Ja kiedyś używałam, ale praktycznie nie było żadnych. Może dlatego ,że ja z natury mam dość ciemne rzęsy.

    OdpowiedzUsuń
  11. to w takim razie chyba sobiego kupie. na pewno widac efekty. :)
    goals-and-passions.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Może skuszę się na ten olejek :D

    Pozdrawiam
    www.IWASJA.blogspot.com -> zapraszam też tu, jak polubisz zaobserwuj|!

    OdpowiedzUsuń
  13. Olejek mojej młodości, kiedy nic nie było na półkach, mogę polecić!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. mmuuusze go mieć:D
    http://rozaliafashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. kiedyś używałam ale bardzo niesystematycznie. muszę się zmobilizować bo nadal go mam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja jeszcze nie używałam ale może kiedyś :D Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  17. super blog :) zapraszam do mnie obserwowanie za obserwowanie?
    http://casket-fashion-swag.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. stosujemy obie :) fakt faktem daje rezultaty, jednak trzeba cierpliwości haha :)
    obserwujemy? http://mayaandsusannah.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Używałam, ale nie widziałam efektów - mam długie rzęsy i praktycznie w ogóle ich nie maluję - może dlatego xD

    Zapraszam na mojego bloga do komentowania i (jeśli Ci się spodoba) do obserwacji ;) Odwdzięczę się ^,^
    Brilliantlyy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja uzywam na brwi bo mam dosc marne :P

    OdpowiedzUsuń
  21. tak rzadko maluje rzęsy, że nie mam z nimi najmniejszych problemów

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające wulgaryzmy świadczą o osobie, która je dodaje, a nie o treści bloga.