Obserwujesz?

czwartek, 23 stycznia 2014

ADOS UTWARDZACZ DO PAZNOKCI

Hejka dziewczyny ;)

Jutro nareszcie piątek ;) Niezmiernie mnie to cieszy. Nie trenuję obecnie, ten tydzień miałam zawalony obowiązkami. Waga stoi w miejscu - 45kg. Jestem dumna z siebie. Zaliczaliśmy na wf-ie skakankę i miałam 135 skoków na minutę, trochę słabo, ale po feriach będzie druga próba.

Temat posta zakłada, że mam napisać o utwardzaczu do paznokci. Bardzo go lubię, ponieważ można go stosować zarówno pod lakier jak i na. Sprawdza się idealnie, chociaż już mi się kończy, na pewno kupię go ponownie. Co prawda, w buteleczce kolor jest niebieski, ale na paznokciu jest bezbarwny. Dzięki niemu lakier nie odpryśnie po dwóch dniach, nadaje bardzo ładny połysk. Utwardzacz zapobiega też łamaniu się i uodparnia paznokcie na wszelkie urazy ;) Cena ~8zł.

Co mówi producent:

Skutecznie chroni przed łamaniem, pękaniem, rozdwajaniem. Zapewnia paznokciom mocniejszą powłokę ochronną.

Używałyście?



Cya ;)

18 komentarzy:

  1. nigdy nie miałąm z nim do czynienia ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny blog <3 bardzo mi się podoba na pewno będę wpadać tu częściej.
    Obserwujemy? Jak tak do daj znać (zawsze się odwdzięczam) :)
    Zapraszam http://aloohaparadise.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie używałam tego produktu, wygląda ciekawie ;-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo się cieszę, że utrzymujesz wagę. 135 skoków na minutę to mało? To jest kosmiczny wynik. Trzymaj się cieplutko!

    http://odnalezc-harmonie.bloog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej! Ja również oscyluję wokół tej wagi, zazwyczaj 43-45, ale chciałabym mieć oprócz skóry jakieś mięśnie, dlatego zdecydowałam się więcej ćwiczyć :)) Obserwujemy? ;)) Napisz u mnie, a od razu się odwdzięczę ;)

    Buziaki i uściski,
    Marentora :)
    www.marentora-everdream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. kochana ja skonczyłam z pro ana a teraz rzezba jak bede miała hajs zakupie sb:) <3

    OdpowiedzUsuń
  7. I would like to invite you on my 4th Giveaway partnered with dressale.com
    You could win $200 gift certificate.
    Just FOLLOW ME ON GFC (I will follow back)

    www.zelaldecoa.com

    Hugs,
    Zel

    OdpowiedzUsuń
  8. musze go mieć:D
    http://rozaliafashion.blogspot.com/2014/01/favorite-patterns.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znam, nie miałam tego, ale używam utwardzacza Paese :)

    OdpowiedzUsuń
  10. nie używałam. jestem zwolennikiem poprawiania kondycji paznokci, skóry i włosów przez żołądek ( zdrowe odżywianie) w tym na pewno jest masssssa chemii. Jeżeli zajrzysz do mnie to prosiłabym o poklikanie w banery reklamowe. pozostacsoba.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Kiedyś używałam, a teraz już nie :)
    Może wspólna obserwacja ? Daj znać jak się zgodzisz :*
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Nigdy go nie miałam (jeszcze) :)

    OdpowiedzUsuń
  13. nie przekonują mnie takie wynalazki ;p dlatego zakładam sobie paznokoncie ;p

    OdpowiedzUsuń
  14. ile masz wzrostu? :)

    OdpowiedzUsuń
  15. The principle isn't to artificially turn out tto be effective, in the chance of
    getting banned. Candy Crush Saga is a game that was released on April 12, 2012 for Facebook,
    and then released on November 14, 2012 for smartphones.
    Not all bits arre malicious but utilizing any bot is in opposition to the terms
    of company for Farm - Ville.

    my web page; farmville 2 cheat engine

    OdpowiedzUsuń
  16. Incredible differences between the swamps and broken homes of the Valley of
    Defilement and the crumbling ruins of the once prosperous Boletaria Castle clash alongside the
    murk and grim of the Stonefang tuhnnels aand the
    rudimentary beauty of the Shrine of Storms. Attenddants unfurled
    their banners, Gathered musicians played fair,
    Acrobats and magicians played "Dare to Dare. Her servants whispered, she was turning vicious, And it showed In her voice and her face.

    Also visit my blog post castle clash
    hack tool

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające wulgaryzmy świadczą o osobie, która je dodaje, a nie o treści bloga.