Obserwujesz?

wtorek, 14 stycznia 2014

44,9KG!

Hej kochane ;)

Ważę 44,9kg.
 Jestem już blisko celu, dlatego nie poddaję się i za 10 minut trening. Dzisiejsze sprawdziany z matmy i pp nawet spoko, więc raczej pały nie będzie. Wkurzył mnie tylko ten śnieg ;(
Nie lubię zimy.

49 dni nauki, czy to wiele? 
Tyle zostało mi do końca roku szkolnego, przypuszczam, że minie szybciej niż myślę. No, ale trzeba się rozglądać za jakąś robotą. 
Dokonałam dziś pierwszego zakupu na stronie AUPIE Paczka ma dojść za około 25 dni, licząc już tak maksymalnie ;) 

Potem odwiedzę Wasze blogaski, tymczasem zostawiam zdjęcie mojego zamówienia:




Miłego wieczorka ;)

12 komentarzy:

  1. Fajnie, że tak sztbko kończy ci się rok szkolny. ;) Dobrze, że się nie poddajesz.

    http://little-black-cherry.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. 44,9! Super! już tak niedaleko, zazdroszczę ;* Trzymaj się :* 49 dni przeleci jak z bicza strzelił, trzeba wytrzymać ;)

    http://smutny-kwiatuszek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałą bluzę wybrałaś :) będzie pasować do wielu rzeczy :) pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  4. bedziesz w niej pieknie wyglądac kochana:*** trzymaj sie chudo1!!!!<3<3 kocham cie sis

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniałą bluzę wybrałaś :) a wagi zazdroszczę!!! Też chce tyle warzyć

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna ! *,*
    Obserwujemy?
    xnataliaxx.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  7. zrobilas maly błąd w jednym z wyrazów :) no wagi pozazdroscic hehe :) no a bluzka zajebiaszcza :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zleci jak błyskawica. Gratuluję wagi. Podziwiam za wytrwałość.

    http://odnalezc-harmonie.bloog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  9. chciałabym mieć taką wagę jak ty...ja przy wzroście 164 mam 53-55.
    EXTRA zamówienie...bluza i spodnie !!

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające wulgaryzmy świadczą o osobie, która je dodaje, a nie o treści bloga.