Obserwujesz?

środa, 18 grudnia 2013

TWENTY-ONE GRUDAY

Hej ;)

Sobota to dzień, którego wielce nie mogę się doczekać. Dziś zjadłam jakieś 500kcal, przede mną trening. Jutro ostatni dzień lekcji, muszę iść się dowiedzieć po szkole czy dostanę jakąś robotę na piątek. Naśmiałam się za wszystkie czasy dzisiaj, ale w sobotę pewnie będzie jeszcze lepiej. Nie mogę się doczekać <3

Jutro planuję iść do Marty na makijaż, więc zapewne niebawem pojawi się post z inną twarzą niż moja ;D Szkoda tylko, że tak szybko robi się ciemno, bo mój aparat woli światło dzienne, ale damy radę. 

Jak dobrze policzyłam, to moja średnia na semestr wynosi 4.0, czyli nie jest tak źle. Jeszcze jest drugie półrocze, więc nie ma co się załamywać teraz. 

Jak spędzacie święta?



Cya ;)

7 komentarzy:

  1. ja tam średniej jeszcze nie liczyłam jak na razie o Tym nie myślę :)
    W ogóle u mnie w klasie króluje teraz temat studniówki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja je spędzam w spokoju i cieple rodzinnym :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też pragnę już weekend :) nie mogę się doczekać zakupowego szaleństwa i kuchennych rewolucji oraz świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tylko 2 dni zostały, trzeba przeżyć do piątku ;) I wolne .. Miłej zabawy!

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczny bilans. Super zdjęcia. Trzymaj się cieplutko!

    http://odnalezc-harmonie.bloog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz bardzo ładną figurę - pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
  7. pięknie przyjdź tak w sobte na imprezke!!! kocham cie sis<3

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające wulgaryzmy świadczą o osobie, która je dodaje, a nie o treści bloga.