Obserwujesz?

czwartek, 5 grudnia 2013

TO, CO WZRUSZA NAJBARDZIEJ

Hej!

Jak Wam mija ten dzień? ;) Jak po maturach próbnych? 
Ja nie wypadłam super, ale wszystko zdane ;)

Bilans na dziś to:
kanapka z jajkiem na twardo + 1 jabłko + 1 mandarynka + dwie łyżki bigosu + michałek.
Nie pytajcie jak to zrobiłam, ale nie przekroczyłam 400 kcal. A o 17.30 idę na trening. Zapomniałam ostatnio powiedzieć Wam, że tata kupił mi skakankę, taką fajną i teraz wykorzystuję ją w moich ćwiczeniach. 
Tak, wczoraj ujrzałam przed spaniem 45,9kg na wadze... Byście widzieli moje łzy szczęścia. 

Są rzeczy, które sprawiają, że łzy cisną nam się do oczu i nie tak łatwo je powstrzymać. Zadałam sobie dziś pytanie: 
co jest dla mnie najważniejsze?
Odpowiedź macie niżej:


1 List do Koryntian

,,Gdybym mówił językami ludzi i aniołów,
a miłości bym nie miał,
stałbym się jak miedź brzęcząca
albo cymbał brzmiący.

Gdybym też miał dar prorokowania
i znał wszystkie tajemnice,
i posiadał wszelką wiedzę,
i wszelką [możliwą] wiarę, tak iżbym góry przenosił.
a miłości bym nie miał,
byłbym niczym. […]

Miłość cierpliwa jest,
łaskawa jest.
Miłość nie zazdrości,
nie szuka poklasku,
nie unosi się pychą,
nie dopuszcza się bezwstydu,
nie szuka swego,
nie unosi się gniewem,
nie pamięta złego,
nie cieszy się z niesprawiedliwości,
lecz współweseli się z prawdą.
Wszystko znosi,
wszystkiemu wierzy,
we wszystkim pokłada nadzieję,
wszystko przetrzyma. […]’’

A na fotce malutki Zefirek, który od ponad roku mieszka u kuzynki:

Cya ;)

10 komentarzy:

  1. biegam jakieś 3-4 razy w tygodniu, do tego ćwiczę co drugi dzień w domu z youtube z Cassey Ho :D, jak widać bilanse mam srednio 600kcal i tym sposobem chudnę w ciagu tygodnia jakieś 2kg. Mam wagę która mierzy procent wody, mięśni, tłuszczu i właśnie fajne jest, że to tłuszcz głównie leci. No ale ja mam co zrzucać :D Trzymaj się! Chciałbym być tak chuda jak ty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zazdroszczę ci!!! jak to robisz w te zimno bo ja uwielbiam biegac jednak nie potrafie jak jest tak zimno?

      Usuń
  2. Cuuuute ^^
    Would you like to follow each other? If you would, please follow me and I'll follow right back :)
    http://astbakay.blogspot.ru/

    OdpowiedzUsuń
  3. O jaki słodziak. Gratuluję wspaniałego wyniku. Bilans bardzo ciekawy. Z treningiem to pewnie będzie ujemnie. Brawo, trzymaj się cieplutko.

    http://odnalezc-harmonie.bloog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  4. kochana ja tez jescze mi poltora godziny treningu zostało piękny post zawsze wzrusza mnie ten fragment z BIBLII cudowny trzymaj sie...:*:*

    OdpowiedzUsuń
  5. super
    http://rozaliafashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. oh,Hymn o miłości-uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ojej jaki ten kotek jest słodki

    OdpowiedzUsuń
  8. słodki kotek ♥
    piękny ten fragment z Biblii :)
    i piosenka

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające wulgaryzmy świadczą o osobie, która je dodaje, a nie o treści bloga.