Obserwujesz?

poniedziałek, 23 grudnia 2013

ŚWIĄTECZNY MAKE UP MOJE PROPOZYCJE

Hejka ;)

Tegoroczne święta mają dla mnie szczególne znaczenie, ponieważ zawsze obchodziłam je w gronie najbliższych osób: mama, tata i rodzeństwo. W tym roku będę się dzielić opłatkiem także z moim ukochanym i jego rodziną. 
Poza tym cieszę się z tego, że mam wolne od szkoły. W końcu jest czas na to, by spokojnie przemyśleć swoją drogę życia na kolejne pół roku. Ostatnio coraz częściej budzi się we mnie instynkt kobiety, wiecie, takiej kury domowej chyba, bo chce mi się gotować. ;)

Przychodzę dziś do Was z propozycjami makijażu na święta. 
Oto one, napiszcie jak Wam się podobają. 
A może Wy macie ciekawe pomysły na świąteczny make up? ;))











Cya ;)


3 komentarze:

  1. Po prostu dorosłość. Dojrzewasz do pewnych kwestii. Cieszę się że Ci się powodzi. Trzymaj się cieplutko!

    http://odnalezc-harmonie.bloog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja na świąteczny makeup zrobie sobie uniwersalne kreski eyelinerem a na sylwestra bardziej pokombinuje :*
    WESOŁYCH ŚWIĄT :)
    obserwacja za obserwacje ? slodkieslodkieczary.blogspot.com
    będzie mi miło jak polubisz : https://www.facebook.com/pages/S%C5%82odkies%C5%82odkieczary/508516302558214?fref=ts

    OdpowiedzUsuń
  3. Radosnych Świąt Bożego Narodzenia

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające wulgaryzmy świadczą o osobie, która je dodaje, a nie o treści bloga.