Obserwujesz?

wtorek, 10 grudnia 2013

SWETRY: TAK CZY NIE?

Hej ;)

Nie lubię zimy, to już wiecie. Głównym powodem jest to, że jestem ciepłolubna, dlatego pogoda tej pory roku nie sprzyja mi w ogóle. Trzeba nosić płaszcze, czapki... Nie lubię! 
Jak byłam mała to mama mi zawsze kupowała na zimę swetry, dopiero jak byłam trochę starsza to nosiłam bluzy. Teraz też czasem założę jakiś sweter, chociaż sami pewnie zauważyliście, że nie ma wielu takich osób. Niektóre swetry to już nie swetry, przypominają siatkowane bluzeczki, które i tak nie utrzymują ciepła. Nie twierdzę jednak, że są brzydkie, bo wcale tak nie jest ;)

Jaki jest Wasz stosunek do tego typu odzieży?












Cya ;)

7 komentarzy:

  1. Ah, ah ah! Uwielbiam swetry! O ile jest ładny i luźny, coś w stylu jak na 1,2 i 7 zdjęciu! <33 Lubię długie rękawy i cieplusieńką wełenkę *u*

    OdpowiedzUsuń
  2. teraz jestem na tak jesli chodzi o swetry, kiedys nie lubiałam , brubo sie w nich czułam :/

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam być ubrana na CEBULĘ <3 no uwielbiam!!!! swetry to ja KOCHAM !

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziewczyny w sweterkach świetnie wyglądają.

    http://odnalezc-harmonie.bloog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  5. tak, pod względem temperatuty zima jest straszna -.- ale za to można nosić takie cudowne sweterki :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Twoje posty są ciekawe, przemyślane, widać, że blogowanie to Twoja pasja i że wkładasz w to dużo serca! Ja również pod tym względem nie przepadam za zimą. O czym planujesz zrobić kolejnego posta?

    ♥ vickys-life1.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające wulgaryzmy świadczą o osobie, która je dodaje, a nie o treści bloga.