Obserwujesz?

wtorek, 3 grudnia 2013

PRZEPIS NA NAJPYSZNIEJSZE CIASTKA

Hej :)

Tak jak Wam już pisałam w czwartek wybrałam się na cały wieczór do mojej przyjaciółki. Miałyśmy gotować wiele potraw niskokalorycznych jak np. kotlety jajeczne, ale w sumie zrobiłyśmy tylko ciastka. 
Niekoniecznie są one niskokaloryczne, ale wierzcie mi na słowo - nikt od nich nie przytył. 

Wykorzystałyśmy płatki owsiane, musli, orzechy, wiórki kokosowe, 10 białek kurzych jaj, potartą czekoladę deserową gorzką.

Białka jaja kurzego trzeba ubić na sztywną pianę, potem dodajecie wszystko po trochu i miskujecie do uzyskania papki. Na końcu formujecie ciasteczka na blachę i pieczecie max. 10min. 

Nasza przygoda z ciastkami wyglądała tak:














Koniecznie wypróbujcie ten przepis! Pyszne ciastka na każdą okazję i są sycące, więc nie zjecie ich zbyt wiele... A poza tym idealne do kawy ;)

Cya ;)

9 komentarzy:

  1. mmm, wyglądają przepysznie, ale wątpie czy się skuszę, nie przepadam za orzechami w ciastkach ;) Ale może bez.. Zobaczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. kochana dziękuje ci za wspaniały dzien nastepnym razem pizza fitness a jutro 100 kcal mnie czeka ja nie wiem jak dam rade ;(

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądają baaaardzo smakowicie ! napewno wypróbuje :)

    http://izabielaa.blogspot.com/2013/12/we-never-change.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, świetny pomysł! Kiedyś trzeba by zrobić ;) Trzymaj się ^ ^

    OdpowiedzUsuń
  5. to juz wiem co upiekę na weekend :)
    zapraszam do mnie na makijaż świąteczny http://paulinadziewczynaratownika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. efekty musiały być przepyszne :P ja tam nie zwracam uwagi na kalorie... wpierdzielam ile wlezie a i tak mam niedowagę xdd

    OdpowiedzUsuń
  7. Na pewno skorzystam z przepisu, ciasteczka wyglądają na pyszne ;-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. planuje kiedyś zrobić te ciastka :) próbowałam kiedyś pyszne są

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające wulgaryzmy świadczą o osobie, która je dodaje, a nie o treści bloga.